///Mysild Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 hæ! skam, hehe, har den stått alene/ubrukt i to måneder heheh... bilen har fått kos, men ikke vært startet... har vært ute å klappet på den Hvordan vet du det? Kjenner dere hverandre så godt? vi, eller bilen? hehe... vi har vel alltis snakket sammen, som vi to har anders... ble du litt sjalu på at jeg har god kontakt med andre på bimmers? haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Ikke startet den? Smart.. la den tørke skikkelig ut før du starter den... Her blir den starta en gang i måneden, og da får den gå seg varm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 ja, tenkte det var lurt skulle jo egentlig starte den i helga, men så var jo batteriet flatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Tenkte på kommentaren hans jeg, kunne tolkes som det var en annen "del" som ikke hadde vært brukt og urørt på 2 måneder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 hahahhah!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Tenkte på kommentaren hans jeg, kunne tolkes som det var en annen "del" som ikke hadde vært brukt og urørt på 2 måneder Nei, du vet her (særli i denne tråden) diskuterer vi kun seriøst fagstoff (bmw) så hvordan du tolker det sa vel mer om deg uansett, får du samme problem som jeg fikk med 520'n eller er det mekanisk kontakt i dørlåsen sånn at du kan låse opp døre med flatt batteri? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 Nei, du vet her (særli i denne tråden) diskuterer vi kun seriøst fagstoff (bmw) så hvordan du tolker det sa vel mer om deg hahah... burn anders! øy, er du frekk eller? uansett, får du samme problem som jeg fikk med 520'n eller er det mekanisk kontakt i dørlåsen sånn at du kan låse opp døre med flatt batteri? bilen er åpen... var akkurat nok strøm til å få åpnet bilen og vinduet gikk ned, så ga den seg hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 så bilen din står åpen og ulåst? om bilen din er vekk i morgen og jeg ikke er pålogget bimmers så kan du trekke en konklusjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 haha... har låst nå da... er mekanisk lås når det ikke er strøm... med vinduet står litt nede dessuten står den trygt og godt bak snøfresen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Nei, du vet her (særli i denne tråden) diskuterer vi kun seriøst fagstoff (bmw) så hvordan du tolker det sa vel mer om deg Hehe, da får jeg beklage på det groveste Skal holde meg saklig framover i "bimmers uoffisielle tulletråd" med et smykke av en bil som blir kommentert en gang iblant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Nei, du vet her (særli i denne tråden) diskuterer vi kun seriøst fagstoff (bmw) så hvordan du tolker det sa vel mer om deg Hehe, da får jeg beklage på det groveste hehe, ta det helt rolig anders, skjønte hva du mente å lo godt når jeg leste det Skal holde meg saklig framover i "bimmers uoffisielle tulletråd" med et smykke av en bil som blir kommentert en gang iblant Fin bil du har sondre (så er samvitigheten ren og klar for flere OT innlegg) (Edited) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 Nei, du vet her (særli i denne tråden) diskuterer vi kun seriøst fagstoff (bmw) så hvordan du tolker det sa vel mer om deg Hehe, da får jeg beklage på det groveste hehe, ta det helt rolig anders, skjønte spøken din å lo godt når jeg leste den Skal holde meg saklig framover i "bimmers uoffisielle tulletråd" med et smykke av en bil som blir kommentert en gang iblant Fin bil du har sondre (så er samvitigheten ren og klar for flere OT innlegg) fy! for en gjen altså! hehe... men uansett... jeg lager ny tråd til våren uansett... begynner å bli litt vel lang nå hehe... anders skulle bare tulle uansett hehe... jo takk takk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 men uansett... jeg lager ny tråd til våren uansett... begynner å bli litt vel lang nå hehe... hehe, ikke sikkert det hjelper, stor fare for at OT praten dras med over til den Men, for ikke å så tvil om mitt synspunkt: Du har en langt over snittet strøken og lekkert utført bil sondre, det er det ingen tvil om ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 hehe, ikke sikkert det hjelper, stor fare for at OT praten dras med over til den Men, for ikke å så tvil om mitt synspunkt: Du har en langt over snittet strøken og lekkert utført bil sondre, det er det ingen tvil om ! ja, faren er der jo haha... har vel aldri vært i tvil hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 har vel aldri vært i tvil det er bra men trodde jeg kom til å være temmelig alene her denne tiden på døgnet, (man snur døgnet litt for mye med så mye fri som nordsjøen gir), men du er jo her fortsatt sondre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå