Gå til innhold

///Mysilds E36 *Update* Felger på!! Nye bilder s262

///Mysild
 Share

Anbefalte innlegg

hæ! skam, hehe, har den stått alene/ubrukt i to måneder :P

heheh... bilen har fått kos, men ikke vært startet... har vært ute å klappet på den :-P

Hvordan vet du det? Kjenner dere hverandre så godt? :P;)

vi, eller bilen? :-P hehe... vi har vel alltis snakket sammen, som vi to har anders... ble du litt sjalu på at jeg har god kontakt med andre på bimmers? :-P haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tenkte på kommentaren hans jeg, kunne tolkes som det var en annen "del" som ikke hadde vært brukt og urørt på 2 måneder :P

Nei, du vet her (særli i denne tråden) diskuterer vi kun seriøst fagstoff (bmw) så hvordan du tolker det sa vel mer om deg ;):lol:

uansett, får du samme problem som jeg fikk med 520'n eller er det mekanisk kontakt i dørlåsen sånn at du kan låse opp døre med flatt batteri?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du vet her (særli i denne tråden) diskuterer vi kun seriøst fagstoff (bmw) så hvordan du tolker det sa vel mer om deg ;):lol:

hahah... burn anders! :-P

øy, er du frekk eller? :-P

uansett, får du samme problem som jeg fikk med 520'n eller er det mekanisk kontakt i dørlåsen sånn at du kan låse opp døre med flatt batteri?

bilen er åpen... var akkurat nok strøm til å få åpnet bilen og vinduet gikk ned, så ga den seg :-P hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, da får jeg beklage på det groveste :P

Skal holde meg saklig framover i "bimmers uoffisielle tulletråd" med et smykke av en bil som blir kommentert en gang iblant :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ta det helt rolig anders, skjønte hva du mente å lo godt når jeg leste det :D

Skal holde meg saklig framover i "bimmers uoffisielle tulletråd" med et smykke av en bil som blir kommentert en gang iblant :lol:

Fin bil du har sondre :wink:

(så er samvitigheten ren og klar for flere OT innlegg)

(Edited)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ta det helt rolig anders, skjønte spøken din å lo godt når jeg leste den :D

Fin bil du har sondre :wink:

(så er samvitigheten ren og klar for flere OT innlegg)

fy! for en gjen altså! hehe... men uansett... jeg lager ny tråd til våren uansett... begynner å bli litt vel lang nå :-s hehe...

anders skulle bare tulle uansett ;-) hehe...

jo takk takk... :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men uansett... jeg lager ny tråd til våren uansett... begynner å bli litt vel lang nå :-s hehe...

hehe, ikke sikkert det hjelper, stor fare for at OT praten dras med over til den ;)

Men, for ikke å så tvil om mitt synspunkt:

Du har en langt over snittet strøken og lekkert utført bil sondre, det er det ingen tvil om ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ikke sikkert det hjelper, stor fare for at OT praten dras med over til den ;)

Men, for ikke å så tvil om mitt synspunkt:

Du har en langt over snittet strøken og lekkert utført bil sondre, det er det ingen tvil om ! :)

ja, faren er der jo :-P haha...

har vel aldri vært i tvil :-P hehe ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vel aldri vært i tvil

det er bra :)

men trodde jeg kom til å være temmelig alene her denne tiden på døgnet, (man snur døgnet litt for mye med så mye fri som nordsjøen gir), men du er jo her fortsatt sondre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...