Muffins Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Er jo en grunn for at de påstår at lynet ikke kan slå ned i en bil, fordi den har 4 gummihjul? Treffer lynet en bil så blir det en kondensator, da vil jeg mye heller stå på utsiden å bli truffet av lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2009 hehe... ihvertfall... å sperre for luft er trikset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Hvor i denne byen holder du til egentlig_ tenkte jeg skulle kj;re forbi med vintervraket mitt og forpeste str;ket ditt med deilig diesel lukt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2009 holder til i songdalen hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 hvor har du kjøpt tårnstaget ditt forran? orker ikke lese hele tården for og kansje finne ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2009 kjøpt i danmark... både foran og bak... husker ikke hva siden heter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2009 gått ut av produksjon også... men mange andre typer på www.carlab.dk... der jeg kjøpte mitt... fant siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 gått ut av produksjon også... men mange andre typer på www.carlab.dk... der jeg kjøpte mitt... fant siden Siden kan ikke vises Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 gått ut av produksjon også... men mange andre typer på www.carlab.dk... der jeg kjøpte mitt... fant siden Siden kan ikke vises Visst du tar vekk de 3 punktummene så kommer den fram Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 ja, da ble bilen fyrt opp i dag må ha den ut av garasjen for å rydde litt og vaske den... gradestokken er nesten på 10, så da er det vel på tide å ta den ut gleder meg til å kjøre den etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Hva brukte du for å sote tåkelyktene dine da mysild? har tenkt å sote mine litt, men ikke så mye som dine da har du noe å anbefalle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 Hva brukte du for å sote tåkelyktene dine da mysild? har tenkt å sote mine litt, men ikke så mye som dine da har du noe å anbefalle? klarlakk og sort lakk 20% sort ca Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Hva brukte du for å sote tåkelyktene dine da mysild? har tenkt å sote mine litt, men ikke så mye som dine da har du noe å anbefalle? klarlakk og sort lakk 20% sort ca så enkelt ja hehe men hva mener du med 20% sort? Er det sotespray du tenker på kansje? hvor får man kjøpt det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 nei... fikk de til å blande på bilrekvisitabutikken... altså, 5 dl klarlakk og 1 dl sort feks... blandet bare på sprayboks til meg da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Fått på sommerhjula nå gutt? ikke lenge til vi skal ha fotoshoot nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå