EirikL Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 Blir det synlig forskjell på vinkelen på hjulene med de nye armene? Hadde vært morsomt med "før og etter" bilder i så fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2009 det vet jeg ikke noe om men vil ikke tro det blir mye forskjell siden vinkelen på hjulene, spissing, blir stilt av styrestaget, og camberen er vel styrt av hvor mye senk man har... kunne jo kjøpt justeringsplater, men det gidder jeg ikke ^^ hehe, men skal ta noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 Mener å ha hørt engang, "plukka opp", at m3 bærearmer flytter hjulet lengre bak i hjulhuset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2009 det er på e36 m3 3.0 liter om jeg ikke husker feil... men der er fjærbenslageret eksentrisk noe som gjør at den er lenger bak... (eller var det 3.2 som hadde det) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 Tok ett spionbilde i går! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 Hehe, ja:p Det der skulle jo ikke kommet ut før til sommeren det, dette jeg holder på med for tiden da:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 Huffhuff.... Å så dugg i lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 Hehe:p Ja, ødelagt de lyktene der.. Har ikke de på den lenger da! Men har jo dugg i de nye blinklysa også, så må vel kjøpe enda et par. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2009 LOL hahaahah... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Hahaha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Schteeeeeike..! Det der var jo... interessant Bra photoshop da Kevin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Fant en link på annet bil og motorprat.. Jises.. Tror jeg farget bilen hans i 10 ulike farger i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Uansett, det at bærearmen skal knekke tvers av, er høyst usannsynlig. De er heeeelt usaklig solide Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 Uansett, det at bærearmen skal knekke tvers av, er høyst usannsynlig. De er heeeelt usaklig solide ja, men vi har jo alle eksempler på at ting kan ryke... men somsagt, dette er egentlig bare for bærearmkulene sin del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 2, 2009 Forfatter Share Skrevet April 2, 2009 da blir nok dørtrekket levert til lærmesteren i morra, skal bli digg å få det fikset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå