Ad|oS Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 Digg inntil du får høre prisen på dette Men hvor mye av dørtrekkene skal få nytt skinn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 2, 2009 Forfatter Share Skrevet April 2, 2009 har jo alt, må bare ha skinnet lagt på... kan ordne resten selv kun den mitterste biten... resten er jo fint som fjell fra før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 3, 2009 Forfatter Share Skrevet April 3, 2009 2000 spenn for å fikse dørtrekket... takket pent nei får heller prøve selv da... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Jøss.. Men det koster med slike møbelsnekkere/salmakere.. Pleier å koste rundt 6000 å trekke opp en stol.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 3, 2009 Forfatter Share Skrevet April 3, 2009 haha! han holdt på med en stol, han skulle ha 23000 for begge to! så koster nok mer en det du min gode mann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Ja, nå var det nok litt mindre stoler de han (møbelsnekkern her oppe) trekte opp for onkel i fjor.. Gamle veteranstoler liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 3, 2009 Forfatter Share Skrevet April 3, 2009 dette var celicastoler... ikke så veldig store de helelr... men forespørselen er vel ikke så str oppe i gokk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Må jo være grenser for hva man gidder å betale for å trekke opp noen prompefuktige stoler.. For 23000 hadde jeg kjøpt noe evig fetere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 3, 2009 Forfatter Share Skrevet April 3, 2009 skulle visst inn i en gammel granada hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Nei så teit Dævven.. Sparco ftw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 3, 2009 Forfatter Share Skrevet April 3, 2009 haah jeg logger på msn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Må jo være grenser for hva man gidder å betale for å trekke opp noen prompefuktige stoler..For 23000 hadde jeg kjøpt noe evig fetere Hahaha, det var litt av en pris da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 Må jo være grenser for hva man gidder å betale for å trekke opp noen prompefuktige stoler..For 23000 hadde jeg kjøpt noe evig fetere Hahaha, det var litt av en pris da... hehe ikke billig nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 da var e30 m3 bærearmene i hus! ut å skru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå