///Mysild Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 bilder av bærearmene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Av deg som skrur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 haha ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 haha ^^ Sjenert Sondre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Har bilde av Sondre som skrur jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Har bilde av Sondre som skrur jeg Too much information Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 Har bilde av Sondre som skrur jeg Too much information hehe... bmw-treffmed for lav bil resulterte i at splitterne måtte skrus av hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 8, 2009 Forfatter Share Skrevet April 8, 2009 da var bærearmene på... må fikse litt i morra, da rattet ble veldig tungt... lurer på om ei foring sitter litt hehe fant også ut at jeg har m-teh stabstag... målte 25.8mm foran... se på gs at det står 25.5, men er vel litt slingring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Er bilen din levert med m-tech understell ny da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 9, 2009 Forfatter Share Skrevet April 9, 2009 Er bilen din levert med m-tech understell ny da? virker jo sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet April 9, 2009 Share Skrevet April 9, 2009 Du har ikke sjekka options lista over hva bilen ble levert med ny da? Der står det jo om bilen ble levert med det montert fra fabrikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 9, 2009 Forfatter Share Skrevet April 9, 2009 Du har ikke sjekka options lista over hva bilen ble levert med ny da?Der står det jo om bilen ble levert med det montert fra fabrikk nope... får vel kanskje gjøre det hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet April 9, 2009 Share Skrevet April 9, 2009 Du har ikke sjekka options lista over hva bilen ble levert med ny da?Der står det jo om bilen ble levert med det montert fra fabrikk nope... får vel kanskje gjøre det hehe... Send en mail med chassi nr. (eventuelt siste 7 delene i chassi nr) til Geir Ove eller Fredrik hos koed Morsomt å se hva bilen ble levert med fra fabrikk vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 9, 2009 Share Skrevet April 9, 2009 Ble General i går jeg også gitt.. Gikk fortere en jeg trodde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå