///Mysild Skrevet April 9, 2009 Forfatter Share Skrevet April 9, 2009 Du har ikke sjekka options lista over hva bilen ble levert med ny da?Der står det jo om bilen ble levert med det montert fra fabrikk nope... får vel kanskje gjøre det hehe... Send en mail med chassi nr. (eventuelt siste 7 delene i chassi nr) til Geir Ove eller Fredrik hos koed Morsomt å se hva bilen ble levert med fra fabrikk vettu ja, tenkte å gjøre det men stikker på hytta en tur nå grattis kevin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet April 9, 2009 Share Skrevet April 9, 2009 Ikke rart, var vel 4 sider med nesten bare deg i tulletråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 11, 2009 Forfatter Share Skrevet April 11, 2009 burn kevin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 Joda, bare 83 sider igjen nå så har jeg like mange sider som deg i tulletråden... BURN.. HAHA... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 11, 2009 Forfatter Share Skrevet April 11, 2009 Joda, bare 83 sider igjen nå så har jeg like mange sider som deg i tulletråden...BURN.. HAHA... hmmm... har ikke vært innomtulletråden på lenge... har nok ikke mange innlegg der inne, i fohold til deg gir opp tulletråden jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 Joda, bare 83 sider igjen nå så har jeg like mange sider som deg i tulletråden...BURN.. HAHA... hmmm... har ikke vært innomtulletråden på lenge... har nok ikke mange innlegg der inne, i fohold til deg gir opp tulletråden jeg... Men Sondre Du har jo din egen tulletråd her jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 WAHAHAHAHA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 Gjett to ganger hva jeg fikk lyst på nå : p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 Burn og vedovn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 12, 2009 Forfatter Share Skrevet April 12, 2009 Joda, bare 83 sider igjen nå så har jeg like mange sider som deg i tulletråden...BURN.. HAHA... hmmm... har ikke vært innomtulletråden på lenge... har nok ikke mange innlegg der inne, i fohold til deg gir opp tulletråden jeg... Men Sondre Du har jo din egen tulletråd her jo har ikke sagt noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 i dag gikk bilen nesten ut for salg! er dritlei nå... HATER å VENTE på andre mennesker... må ha ny klokke som inthe aldri får ordnet! må fikse en klunkelyd foran som jeg vet hva er, men som er en defekt senkeskål! må fikse lakken på grillramma, døra og funnet litt bak på hjulbuene! må fikse xenon grøft! må fikse AE! må lakke noe flass på ei list! må lakke grøftelys på nytt! må lakke felger på nytt! må fikse/bytte venstre bærearm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Det er såpass ja :\ Hva er galt med xenon i grøftelysa? Og AE må vel du begynne å ha bra peil på nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 joa, men det er tid som er unødvendig å bruke... og dessuten må jeg da vente på deler... men ender nok opp med at jeg tar dine AE marius skal prøve å skaffe nye til deg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Kan du ikke bare ta mine da? Tenker jeg dropper AE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 i dag gikk bilen nesten ut for salg!er dritlei nå... HATER å VENTE på andre mennesker... må ha ny klokke som inthe aldri får ordnet! må fikse en klunkelyd foran som jeg vet hva er, men som er en defekt senkeskål! må fikse lakken på grillramma, døra og funnet litt bak på hjulbuene! må fikse xenon grøft! må fikse AE! må lakke noe flass på ei list! må lakke grøftelys på nytt! må lakke felger på nytt! må fikse/bytte venstre bærearm! For en møkkabil du har Klokka kan du evnt kjøpe av noen andre. Senkeskålene blir bare sånn uten den ekstra skiva oppi. Lakk kommer jo snart uansett.Xenon-kitet som skal byttes tar vel ca 20min å ordne, felgene har vært stygge siden dekkene ble lagt på. Er vel bare bærearmen og AE som er nytt, så kan jo ikke være så galt akkurat!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå