///Mysild Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 da har bilen fått øyne og grøftelys tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 og bilen er klar for polering og kos i morra føsrt clay, så lakkrens, så techwax 2.0 så uqd... en meguiars fyr jeg snakket med garanterte meg best resultat slikt, hvis ikke skulle jeg få penger av han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Bra noen tar vare på bilen sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Mulig jeg må låne noe poleringspapir av deg i morgen så jeg får lagt på et ekstra lag med yellow-wax Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 18, 2009 Forfatter Share Skrevet April 18, 2009 poleringspapir? men bare å komme... jeg begynner i 3 tia, så er jeg vel ferdig til i 6 tia... SPIDERPIG: må jo prøve i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Skal man ikke bruke quick detailer sammen med clay, før man bruker evt paint cleaner/rubbing, så polish, så wax da? Men du bruker det etter wax/sealer også? Hva er grunnen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 18, 2009 Forfatter Share Skrevet April 18, 2009 nei, ulitmate quick detailer den er mer ment som en "ekstra" beskyttelse... for å få frem glans quick detailer brukes med clay ja... helt korrekt men det er av andre formål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Bruker QD når du bruker clay for å få smøring. Fungerer ikke så bra med vann egentlig... Å bruke UQD i stedetfor QD når man bruker clay tror jeg ikke er noe problem, men er jo litt bortkasta penger da det er en del dyrere. Og UQD gir egentlig ikke veldig mye beskyttelse, men heller litt ekstra glans/wet-look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 18, 2009 Forfatter Share Skrevet April 18, 2009 den får hydrostatisk effekt (vannperling) etter 24 timer, altså den "herder" egro, mer beskyttelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 18, 2009 Forfatter Share Skrevet April 18, 2009 et stk nypolert bil i gården Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 et stk nypolert bil i gården Knips noen bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 18, 2009 Forfatter Share Skrevet April 18, 2009 et stk nypolert bil i gården Knips noen bilder da skal ut å ta bilder med søreng om noen få strakser, kommer nok inn noen til mandag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Bruker QD når du bruker clay for å få smøring. Fungerer ikke så bra med vann egentlig...Å bruke UQD i stedetfor QD når man bruker clay tror jeg ikke er noe problem, men er jo litt bortkasta penger da det er en del dyrere. Og UQD gir egentlig ikke veldig mye beskyttelse, men heller litt ekstra glans/wet-look Snakket med Liv på Panvulk om det der, og UQD skulle absolutt IKKE brukes med clay.. Hun nevnte ikke grunn, men tror du ikke hun ville solgt meg ett produkt til 250 kroner i stedet for ett til 100 om hun kunne? Forøvrig så har jeg en stk ny vasket, clayet, renset, polert og sealet bil i garasjen.. I morgen blir det voks! Deilig! (Det er forøvrig mutterns Volvo C30) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 20, 2009 Forfatter Share Skrevet April 20, 2009 da har jeg bestilt mer freshe produkter... skal gå vekk fra techwax og uqd... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Hva har du bestilt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå