///Mysild Skrevet April 20, 2009 Forfatter Share Skrevet April 20, 2009 Hva har du bestilt da? DU er den SISTE personen jeg skal fortelle det til ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 20, 2009 Forfatter Share Skrevet April 20, 2009 Hvorfor det? nei, nå kan du lure! skal ta deg på glans! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Du kan nå vel hvertfall si hvilken voks det er..SW Blau-weiss? CG E-zyme? Victoria Concorso? SW onyx? Poorboys Natty? What? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Du trenger ikke lese deg opp nå.. Bare si det du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 20, 2009 Forfatter Share Skrevet April 20, 2009 ingen av dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 hmm Aner ikke.. Jeg regner med den er bedre enn concourse voksen min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 20, 2009 Forfatter Share Skrevet April 20, 2009 hmm Aner ikke.. Jeg regner med den er bedre enn concourse voksen min? hvem har snakket om voks? skal ha vannsystem i lakken slik at jeg får konstant wetlook Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Hehe.. Du har jo lakkrens og polish.. Så da regner jeg jo med at det er voks og sealer du kjøper når vi snakker glans her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Hehe, høres praktisk ut... Men hvilken pris skal dere vinne siden dere konkurrerer så om mest glans i bilen? Får det jo ikke frem på bilder uansett hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Og konstant rusthull? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 20, 2009 Forfatter Share Skrevet April 20, 2009 Hehe..Du har jo lakkrens og polish.. Så da regner jeg jo med at det er voks og sealer du kjøper når vi snakker glans her.. det er et meg produkt skal handle et par til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 20, 2009 Forfatter Share Skrevet April 20, 2009 Hehe, høres praktisk ut... Men hvilken pris skal dere vinne siden dere konkurrerer så om mest glans i bilen? Får det jo ikke frem på bilder uansett hehe syntes jo ikke bildene er så aller værst nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 20, 2009 Forfatter Share Skrevet April 20, 2009 Og konstant rusthull? hum? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 må få dette på neste side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå