anders87 Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Blir bra når du får skvette på litt lakk rundt om vettu Mysild Fælt som dere driver og kjøper bilpleie-produkter da Blir nok snart en ny kjøpsrunde hos meg også, men denne gangen gjennom scandicshine og Chemical Guys produkter tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Hehe.. Hvorfor akkurat de anders? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Fikk øya opp for de i en tråd du posta om at deres microfiber håndkle slo watermagnet'en til meguiars i støvlene, og siden jeg ikke var fornøud med den selv så gikk jeg inn på linken og begynte og klikke litt rundt.. Så blir vel og gi bort noe av det jeg har nå til bruttern så han får øya opp for litt bilpleie, også kjøpe meg nytt selv innpå der etterhvert Har j... lyst til og bestille poleringsmaskin der også, Flex 3403 VRG.. Men det koster jo litt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Hehe.. Er litt usikker på hvor mye du trenger det.. Jeg har ikke "behov" fordi jeg har så nylakkert bil.. Til småtingene fungerer den jeg har utmerket.. Har en DA maskin, og skal kjøpe pads til den, og da er den helt ok.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Joda, men kunne vært kjekt med en ordentlig maskin også, og tatt på seg noen jobber i helgene, og da kan man jo tjene inn maskinen etter en liten stund.. Er vel omtrent ingen som driver med noe bilpleie i nærområdet mitt så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 maskin ja... ligger ute til fine priser på ebay ^^ har vurdert ny jeg også... men det får holde med håndpolering på min... da har man FULL kontroll på hva man gjør hehe uansett anders, watermagnetet er effektiv nok, sålenge ud har fin og nypolert bil men uansett... syntes den er fin jeg... først grovtørke, og så gå over med fintørk etterpå... får jo vekk alt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Synes du? Tungvint og gå over 2 ganger da man egentlig ikke trenger da, og blir igjen små "kvadrater" etter watermagneten da du går over første gangen.. Men forsåvidt enig med håndpolering.. Bare litt kjett hvis du skal gå over med flere produkter Edit; Hva bruker du til interiøret egentlig? Går det an og bruker QD der f.eks? Tror ikke det, men må da spør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 er heller ikke helt topp fornøyd med watermagneten... men funker absolutt... så får se om jeg også får råd til noen nye produkter en gang i sommer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 Synes du? Tungvint og gå over 2 ganger da man egentlig ikke trenger da, og blir igjen små "kvadrater" etter watermagneten da du går over første gangen.. Men forsåvidt enig med håndpolering.. Bare litt kjett hvis du skal gå over med flere produkter Edit; Hva bruker du til interiøret egentlig? Går det an og bruker QD der f.eks? Tror ikke det, men må da spør på skinn interiør skal man kun KUN! bruke vann med litt grønnsåpe... dette fikk jeg vite av han som driver med interiør og lær her i området... alt anet er tull... greit nok å sette på produkter for å fukte skinnet, men kun grønnsåpevann når du skal vaske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 men ejg ser ikke disse kvadratene... først tørker jeg bare lett, slik at alt vannet som har perlet seg går vekk, så tørker jeg stripene etterpå... no sweat at all liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Og med Miracle dryer blir alt borte med engang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Okay, så jeg ordla meg litt feil nå, mente interiør som i dashbord, a-stolpene, rundt girstanga osv Men grønnsåpe vann til vasking av stolene altså? Det visste jeg ikke, greit jeg ordla meg litt feil alikevel da Og Kevin; WORD... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Og med Miracle dryer blir alt borte med engang.. Blir nok et sånt et ja... Fått prøvd mange produkter eller? Noen du ikke er fornøyd med? Eller bør jeg vurdere samme bestillinga?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 Og med Miracle dryer blir alt borte med engang.. hmmm... det holder med pengebruk for meg nå... hysj! me off... sote baklyktene som kevin, elelr ikke å gjøre det... vanskelig valg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Sier som Nike jeg, Just do it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå