Gå til innhold

///Mysilds E36 *Update* Felger på!! Nye bilder s262

///Mysild
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fikk øya opp for de i en tråd du posta om at deres microfiber håndkle slo watermagnet'en til meguiars i støvlene, og siden jeg ikke var fornøud med den selv så gikk jeg inn på linken og begynte og klikke litt rundt.. Så blir vel og gi bort noe av det jeg har nå til bruttern så han får øya opp for litt bilpleie, også kjøpe meg nytt selv innpå der etterhvert :)

Har j... lyst til og bestille poleringsmaskin der også, Flex 3403 VRG.. Men det koster jo litt da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

maskin ja... ligger ute til fine priser på ebay ^^ har vurdert ny jeg også... men det får holde med håndpolering på min... da har man FULL kontroll på hva man gjør :-P hehe

uansett anders, watermagnetet er effektiv nok, sålenge ud har fin og nypolert bil :-P men uansett... syntes den er fin jeg... først grovtørke, og så gå over med fintørk etterpå... får jo vekk alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du? Tungvint og gå over 2 ganger da man egentlig ikke trenger da, og blir igjen små "kvadrater" etter watermagneten da du går over første gangen..

Men forsåvidt enig med håndpolering.. Bare litt kjett hvis du skal gå over med flere produkter :P

Edit; Hva bruker du til interiøret egentlig? Går det an og bruker QD der f.eks? Tror ikke det, men må da spør :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du? Tungvint og gå over 2 ganger da man egentlig ikke trenger da, og blir igjen små "kvadrater" etter watermagneten da du går over første gangen..

Men forsåvidt enig med håndpolering.. Bare litt kjett hvis du skal gå over med flere produkter :P

Edit; Hva bruker du til interiøret egentlig? Går det an og bruker QD der f.eks? Tror ikke det, men må da spør :P

på skinn interiør skal man kun KUN! bruke vann med litt grønnsåpe... dette fikk jeg vite av han som driver med interiør og lær her i området... alt anet er tull... greit nok å sette på produkter for å fukte skinnet, men kun grønnsåpevann når du skal vaske ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...