Gå til innhold

///Mysilds E36 *Update* Felger på!! Nye bilder s262

///Mysild
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og med Miracle dryer blir alt borte med engang..

Blir nok et sånt et ja... Fått prøvd mange produkter eller? Noen du ikke er fornøyd med? Eller bør jeg vurdere samme bestillinga?!

:-k

Har prøvd det meste..

Bilberry wheel cleaner er helt fantastisk.. Og ellers så utmerker jo såpa seg.. Fin skumming på den, og voksen da.. 5050 Concourse Paste wax kan ikke slå feil..

Duragloss lakkrensen ga en aha-opplevelse.. Streak free glass cleaner sammen med streak free wipes var veldig enkelt. Pro detailern som clay lube var fantastisk.. Riccardo clayen er super.. Den er mer klissete og formbar enn meguiars..

Leather scenten får det til å lukte skinn i bilen, med kun ett sprut under hvert sete.. Sterk som FY.. Gripper applicator system var herlig å legge på alt med. Følger med ett håndtak til å feste på applicator paden så du slippr å bli gåen i fingra.

Grit guarden VET du fungerer når du ser nedi bøtta.. Og all mikrofiberen.. AAAH.. Har nå 7 håndkler pluss 1 miracle dryer..

Deilig å ha nok til både clay, rens, polish, sealant OG voks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du bare 7 :-P jeg har 9 ^^ hehe...

men da blir min oppskift slik:

høytrykkspyling

såpe i "berederen" til høytykksmaskinen og så spyle godt på

så vaske med bøtte og washmitt

så spyle etterpå

så av med lister og skilt

så clay (gjør vel egentlgi ikke noe om bilen er litt fuktig)

så tørke

så lakkrens

så tørke

så Show Car Glaze

så tørke

så BSP Hand Polish

så tørke

så HiTech Yellow Wax/Paste

så tørke

så evt løpe over med UQD etterpå igjen... bør jo bli bra!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.detailersclub.no/forum/index.php?showtopic=1955

Her har du en tråd på detailersclub der flere har beskrevet sine favorittprodukter.. God liste, som jeg tok gjennomsnittet av og bestilte..

Når det kommer til at meguiars ikke er så høyt representert på den lista, er det fordi det blir sagt at meguiars er råbra, aldri noe negativt, men det finnes alltid ett produkt som er bedre..

Derfor jeg kuttet det ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men inne på polering, hva kan jeg polere felgene med? som tåler varmen?

Du kan polere de med TechWax, det gjør jeg. Men hvis du bruker clay, så clay også felgene før du polerer ;)

Skjønner ikke helt hvilken varme du snakker om? Felgene kjøles jo ned hele tiden under kjøring. :wink:

Fikk inn litt godsaker fra Meguiars idag jeg og...Endurance High Gloss, Quik Clay kit og nok en Wash Mitt, hehe.

Eneste jeg ikke har mere igjen av nå, er felgrens. Skal ut imorgen å lete etter Sonax'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men inne på polering, hva kan jeg polere felgene med? som tåler varmen?

Du kan polere de med TechWax, det gjør jeg. Men hvis du bruker clay, så clay også felgene før du polerer ;)

Skjønner ikke helt hvilken varme du snakker om? Felgene kjøles jo ned hele tiden under kjøring. :wink:

Fikk inn litt godsaker fra Meguiars idag jeg og...Endurance High Gloss, Quik Clay kit og nok en Wash Mitt, hehe.

Eneste jeg ikke har mere igjen av nå, er felgrens. Skal ut imorgen å lete etter Sonax'en.

tenkte på varmen fra bremsene jeg ;-) at ikke alt reagerer... for når man kjører litt hard har det en tendens til å bli godt å varmt inni der :-) men bør jo gå greit...

tech wxen er fin den... men jeg føler behovet for noe bedre ^^ kommer nok til å bruke tech wax på min mors og slikt :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så jævla forvirra av den polerings-praten deres :P

Sist sommer kjøpte jeg lakkrens og polish av type Meguiars..

Polishen var hvist av den beste typen til Meguiars, en sort flaske. Inneholder både polish og voks..

Nå skal det sies at jeg droppa lakkrensen da jeg ikke vet hvordan jeg skal bruke den, da det er sterke greier, og vil ikke skade lakken :?

Tenkte jeg skal prøve den når det blir varmere i været!

Noen tips om hvordan man bruker lakkrens? Jeg har poleringsmaskin btw :) Har heller ikke prøvd clay, så tenkte jeg skulle skaffe den også!

Clay, lakkrens, og polish... burde ikke dette holde? :lol:

Ebay er vel tingen når det gjelder kjøp av clay, vaskehanske osv? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...