///Mysild Skrevet April 25, 2009 Forfatter Share Skrevet April 25, 2009 nja mulig...hadde jo på ei sånn leppe, men ble for lavt for å komme inn i gården hjemme hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 Ey jeg har og fått rust på min nylakkerte bil , hjulbuer, panser, dørkarm og grillramme. Er noe muffens på g her. Liga for dårlig forarbeid eller noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 25, 2009 Forfatter Share Skrevet April 25, 2009 ja, lol... hehe... men mitt blir nå fiksa opp i gankse kjapt da hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 Da kommer jeg til det vesentlige.. Hva betalte dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 25, 2009 Forfatter Share Skrevet April 25, 2009 ca 1/4 av deg ^^ men det er nok både slurv fra min og hans side... siden det bobler, jeg pusset nok ikke godt nok, og han sjekket ikke mitt arbeid godt nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Fine bilder Mysild:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 ca 1/4 av deg ^^ men det er nok både slurv fra min og hans side... siden det bobler, jeg pusset nok ikke godt nok, og han sjekket ikke mitt arbeid godt nok Ja... Han har jo i utgangspunktet godkjent underlaget når han har tatt på seg en jobb.. Men litt av grunnen til at det var så billig var at du skulle komme med ett "godkjent" underlag.. Tror nok ikke det er noe problem, for han som fagmann må nok ta på seg skylden.. Men han blir nok ikke blid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 jepp...men han er grei sånn sett... så det ordner seg nok... jeg får en kompis til å hjelpe, så kan vi pusse, så får han bilen og lakkerer... men uansett... må jeg ut med 3000, så er det jo verdt det, og ikke så veldig dyrt heller igrunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 Fine bilder Mysild:) takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 30, 2009 Forfatter Share Skrevet April 30, 2009 jaja... da var det kommet meguiars application pads, yellow wax, nye senterkopper til felgene i carbon (helt likt på panser/bagasjelokk emblemene) og meguiars mirror glaze hand polish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 Gratulerer.. Selv fikk jeg spacere i dag.. Bestilte 10 mm og fikk 15mm til hver side... Ble hvertfall riktig så da er det det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 30, 2009 Forfatter Share Skrevet April 30, 2009 hehe... space mer? why? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 Bakhjulene var jo for langt inni hjulbuen.. Alltid vært det Ble stor forskjell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 30, 2009 Forfatter Share Skrevet April 30, 2009 ble sikkert bra hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Hehe.. Ja de stikker mye mer ut nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå