///Mysild Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 Haha, grisen..Fått handla sånn rød fille som jeg hadde? Er et møst til Elegance'n det nei, har ikke funnet det enda (ikke at jeg har kikket helelr) hehe... må vle kanskje se etter ei snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Bilextra selger... Sikkert andre også, men kjøpt min hos bilextra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 hmmm... får nok ta en kikkerunde til helga... for en slik MÅ jeg ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Hvilken rød wunder-fille er det snakk om da:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 det er ei veldig finfibret microfiber fille som man bruker for å fjerne støv og dritt med uten å etterlate riper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 hehe skulle du vel likt å visst Jepp, tell me about it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 skal nok få ordnet noe bilder ^^ hehe XD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegardB Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Lurar på ein ting med dei angel-eyes ringane du har? Er det lause ringar eller heile linser? Og kvar har du kjøpt dei? Gadd ikkje lese heile tråden Veldig fin bil du har forresten, akkurat slik ein E36 skal sjå ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Jeg gidder ikke svare deg, når du ikke gidder lese tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Det er løse ringer som er kjøpt fra Norvatio, men de selger dem ikke lengre. Norvatio er vel nedlagt/oppkjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegardB Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Jeg gidder ikke svare deg, når du ikke gidder lese tråden Hehe, Har faktisk lest heile før, men hadde ikkje tid til det berre for sjekke kva slags ringar det er. 138 sider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegardB Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Det er løse ringer som er kjøpt fra Norvatio, men de selger dem ikke lengre. Norvatio er vel nedlagt/oppkjøpt Takk for det. Er det nokon andre som selger tilsvarande? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Jeg ville like greitt bestilt fra Scandicshine.. Kjøp Den som er Monster Thick.. Veldig god klut.. Sendte du melding i går? Sletta den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 det er ei veldig finfibret microfiber fille som man bruker for å fjerne støv og dritt med uten å etterlate riper Hvor kjøpes denne mirakelkluten da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 mine ringer er fra www.xenonkungen.se men like de som er på norvatio, gs, biltema og alle andre ^^ hehe... nope, ikke noen melding i går nei... kun de på fredag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå