Olelink Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 de sjekker også listene på vinduene for slitasje, sjekker under mattene i bilen, mellom setene, inni luftrillene inni bilen slike ting her gjelder det å ha REN bil Hvordan berger du bilen ren og pen på turen hjemmefra til treffet Sondre ? Og hva om det regner? derfor tommy har vunnet med gten 2-3 år på rad hehe... Men nå har du muligheten (Nå vet ikke jeg om Tommy stiller med 1'ern da). Ergrer meg at jeg aldri fikk sett Tommy-GT'n mens Tommy hadde den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 De tar hensyn til at den er litt skitten etter en kjøretur. Regn er egentlig bare en fordel for de som ikke har veldig bra lakk hehe Derfor er velg egentlig regnvær en fordel for alle andre enn Sondre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Lurer på om jeg skulle stilt, bare så Sondre kunne fått litt konkurranse.. Hmm Skal tenke litt på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Bare å ta turen Han får uansett bra konkurranse mot en 740... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Tenk om han ikke får pokal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Dakar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 i fjor tok de bilene inn i en hall, der du kunne tørke først, men så sluttet det å regne, og de tok resten ute... altså, de ser jo om felgene er sorte på baksia, dritten rekker ikke å sette seg så godt på en tur bort... og ved regn, kommer jeg IKKE til å tørke bilen når jeg er der... mye sand og slikt på veien, og det blir riper... grøss... bare å komme kevin, jeg forventer ikke å vinne noen ting, jeg skal bare ha høyere poengsum i år en i for, for i år skal jeg vaske inni også hehe... men de ser jo liksom på bilen generelt, og i detalj... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 1eren stille i en annen klasse men skjønner ikke hvorfor du ler kevin? er ikke lenge siden det var en gladtjukk fyr fra fjellet som laget pokalhylle, med innrammet takkebilde med bilder av seg selv og bilen, fordi han fikk en pokal for 2 plass på et ccn treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Bare innrøm det Sondre, du blir fornærmet hvis du ikke vinner hehe Uansett, ville satt en andreplass på et nasjonalt treff høyere enn en førsteplass på et lokalt ett. Men er vel egentlig litt forskjellige ting. Her er det om å ha en strøken og ren bil, mens treffet som Breitbau fikk andreplassen er det vel om å ha den fineste/mest spesielle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Bare innrøm det Sondre, du blir fornærmet hvis du ikke vinner hehe Uansett, ville satt en andreplass på et nasjonalt treff høyere enn en førsteplass på et lokalt ett. Men er vel egentlig litt forskjellige ting. Her er det om å ha en strøken og ren bil, mens treffet som Breitbau fikk andreplassen er det vel om å ha den fineste/mest spesielle. hehe... blir nok litt snurrt ja ^^ haha... nei da... joa, showcar faktoren er stor på breitbrauen, ingen tvil om det... det er en bil du legger merke til, og det er vel strengtalt det som er meningen med den hehe grunnen til at jeg ikke dropper concoursen i år, siden den ikke blir ferdig med det jeg vil, er at jeg skal til tommy etterpå ^^ hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 1eren stille i en annen klasse Min klasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 hehe... men de ser jo liksom på bilen generelt, og i detalj... Tror du ikke Breitbauen hadde stått til prøve om det var i detalj? Hey hey hey.. Hvorfor tar du deg så nær av ting a Sondre? Jeg forøvrig åssen du har det.. Det er greit å få premier, men for min del blir jeg jo ikke skuffet om jeg IKKE får, for jeg har jo liksom fått litt kreditt, og jeg føler det egentlig som en seier for oss fire når vi henter inn pokaler, uansett hvem av oss det måtte være.. Er like glad på anders sine vegne som jeg er om jeg hadde vunnet! Syns likevel du må la meg på erte deg litt Og en 2. plass på ett nasjonalt treff syns jeg er meget stort.. Desverre har jeg ingen pokalhylle enda.. Men det skal det rettes på.. Plakat skal det også bli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 1eren stille i en annen klasse Min klasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 hehe... men de ser jo liksom på bilen generelt, og i detalj... Tror du ikke Breitbauen hadde stått til prøve om det var i detalj? Hey hey hey.. Hvorfor tar du deg så nær av ting a Sondre? Jeg forøvrig åssen du har det.. Det er greit å få premier, men for min del blir jeg jo ikke skuffet om jeg IKKE får, for jeg har jo liksom fått litt kreditt, og jeg føler det egentlig som en seier for oss fire når vi henter inn pokaler, uansett hvem av oss det måtte være.. Er like glad på anders sine vegne som jeg er om jeg hadde vunnet! Syns likevel du må la meg på erte deg litt Og en 2. plass på ett nasjonalt treff syns jeg er meget stort.. Desverre har jeg ingen pokalhylle enda.. Men det skal det rettes på.. Plakat skal det også bli jo, uten tvil, men som jeg sier, ligger det støv i luftekanalene, så blri det trekk hehe... men hadde ikke tvilt om din hadde kommet langt, men du har stoff trekk, og andre stoler, så interiøret ditt vil jo "trekke ned" fordi det ikke er komplett... skjønner? tar meg ikke nær, må bare fyre tilbake hehehe... syntes slengkommentaren min tilbake var god jeg... ler litt av den enda ^^ haha... ja uten tvil! kunne gjerne fått den selv ja, kjempemoro at en så (bank i bordet) utradisjonell bil vinner, det viser bare at selv om du går en litt annen vei enn andre, blir du ikke slaktet for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 1eren stille i en annen klasse Min klasse bare å vaske det mister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå