///Mysild Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2009 Slenge meg inn i rekka, gratulere så møye! takk for det Gratulerer! Ser du vant den QD'en som du sa jeg ikke kunne bruke til annet enn clay'ing, hehe Hvorfor kommer du ikke på Rudskogen? takker så meget nei, dette er ikke den, dette er den andre... finnes to røde, den ene følger med clayen, og den andre er "hakket" under UQD hehe... skal i 70årslag til min bestefar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 skal i 70årslag til min bestefar I 2 dager? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2009 skal i 70årslag til min bestefar I 2 dager? hehe... lørdag kveld men har bestilt tur til bulgaria, og bilen skal nok muligens til litt lakkering den helga, eller uka etterpå, så må demontere og pusse litt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Grattis!! Velfortjent!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2009 Grattis!! Velfortjent!! takk takk btw, problemløseren ble konge! slenger ut noen bilder etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Sondre, syntes du sa du ikke klarte å se noe forskjell når vi tok QD på ene delen av panseret mitt, og UQD på andre hehe Var ikke noe forskjell på beadinga når det kom regn heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2009 Sondre, syntes du sa du ikke klarte å se noe forskjell når vi tok QD på ene delen av panseret mitt, og UQD på andre heheVar ikke noe forskjell på beadinga når det kom regn heller nei jeg vet... hehe... men prisen er uansett noen "hakk" lenger oppe... hehe... tviler på at det er mye forskjell... men kan jo kanskje være at det er noe lenger holdbarhet på U`en... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Har ikke akkurat vært noen opplevelse av at ene delen av panseret har vært bedre enn den andre i ettertid heller så Men nå har bilen fått litt MG #!6 (som forøvrig skal være bedre enn MG #26 hehe), så da slipper man problemet med å måtte ha på UQD for å få skikkelig beading Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2009 Har ikke akkurat vært noen opplevelse av at ene delen av panseret har vært bedre enn den andre i ettertid heller så Men nå har bilen fått litt MG #!6 (som forøvrig skal være bedre enn MG #26 hehe), så da slipper man problemet med å måtte ha på UQD for å få skikkelig beading jeg har vært hos tommy og lært nye triks hehe... fullt mulig et ikke er noen forskjell... men uansett, så polerer jeg såass ofte at jeg ikke trenger å ta på QD egentlig... den blir jo bare røsket bort igjen med en gang hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Triks, hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2009 gidder ikke jeg å fortelle deg... dumt for deg at du ikke kom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Hehe, den er grei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2009 nei da... men det var bare noe med produktene jeg har kjøpt... rekkefølgene osv men du har jo nr 6 som er SÅ mye bedre enn min hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå