Gå til innhold

///Mysilds E36 *Update* Felger på!! Nye bilder s262

///Mysild
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fortsetter du sånn, blir det nok ikke siste prisen du for :wink:

ja, hehe... men skal gjøre en skikkelig innsats til neste år... invendig da vel og merke... det er der jeg får mye trekk... og ser man på poensummene til de med nyere biler, ligger de jo 20 poeng over... men nå er jo interiørene i de bilene også minimum 5-6 år nyere ^^ hehe...

og poengsummen til GTen i fjor var jo over dette, men nå var jo dette en samlerbil også :-P hehe...

til nestår skal jo ad|os også gi meg en utfordring, så da må jeg nok jobbe enda hardere :-P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bare få fiksa på felgene og interiøret.. For utvendig var den meget bra.. Kan ikke huske vi fant mye der.. Noe var det men :D

Gratulerer igjen, var en bra dag!

Finnes jo ikke bruksbiler som det ikke er noe på.. Da står de på henger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel så vidt kalles bruksbil :wink: Står bare i garasje, å kjøres lite. Min kjøres på grusveier, skitur til Hovden på vinteren og rundt 30tusen km i året. Parkeres alltid i gata og bruker en formue i selvvasken for å holde den noenlunde ren. Men har vel ikke så mye jeg skulle sagt når jeg ikke en gang deltar selv hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes jo ikke bruksbiler som det ikke er noe på.. Da står de på henger..

Selvfølgelig ikke.. Selv de nye bilene er det noe å pirke på.. Dette var bare smådetaljer.. Det er Sondre også klar over.. Han var uheldig å ikke fikk dørtrekket sitt før han dro. Samt at felgene flasser bittelitt i lakken. Men stakk jo av med seieren alikevel, så ikke noe å klage på..

Nivået var såpass høyt av det ble pirketingene det skilltes på :) Så godt som alle bilene som stillte var det meget høy standard på!

Førøvrig må du krysse av på om du kom på henger eller ikke på påmeldingsskjemaet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bare få fiksa på felgene og interiøret.. For utvendig var den meget bra.. Kan ikke huske vi fant mye der.. Noe var det men :D

Gratulerer igjen, var en bra dag!

Var noen lister som ikke var skikkelig festet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...