Gå til innhold

///Mysilds E36 *Update* Felger på!! Nye bilder s262

///Mysild
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takk for det :-) fella altså, syntes alle burde hatt bimmers.no kallenavnet sitt på seg... hehe

Skulle tatt seg ut, hehe ;)

Men hadde vært praktisk og oversiktlig da :D

Man må jo bare huke borti personen som gnikker på bilen.. :D

Og ellers er det jo litt enklere med showplate.. Selv om det vel ikke finnes folk her inne som ikke vet åssen bilen til Mysild ser ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at du har mye mer strøkent motorrom enn meg..

Mitt trenger litt shine, men skal få det når tid og stunder strekker til.. :)

Og med den kommentaren til sist mener jeg at en 3. plass vil være sinnsykt overaskende når jeg vet hvem om skal stille der..

å ja, begynte å lure på om du var frekk ^^ hehe... ja, min skal også få en skikkelig knikk opp i der etterhvert... koble ut litt ting og tang og polere oppi.. men er jo nokså greit oppi der... (men ikke som 1eren til tommy^^)

ja, blir spennende, du får sende meg ei melding etter premieringa og si åssen det gikk med guttaboys ;-) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..

Det blir nok noen meldinger etterpå ja..

;) Men men.. Egentlig er jeg mest muggen for at jeg ikke får diskutert fotografering med deg der borte..

ja, men det er g00d!

ja, vi har litt å snakke om der, men muligens du må komme nedover til gatebil krsand i august da... ;-) ellers er det vel en mulighet for at jeg kommer på våler ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis :wink: Utrolig gjennomført og pen bil!! :P

tak for det :-)

Syns ikke noe om det han har erstattet den med.. Men om han vil kjøre hardt og mye på bane, så er det vel ett bedre valg..

Er vel endel bil for penga den Elisen der..

870kg med full tank, 122 hk, 0-100 på 5.5 sek... ingen elektronikk nesten... (ikke servo, bremsekraftforsterker elelr TC) og den flytter seg jo greit da^^ hehe...

skulle egnetlig prøve den en tur/sitte på i hvertfall på lørdag... men jeg var så trøtt at jeg måtte hjem... men må nok bortover igjen etterhvert (muligens en tur på revebanen) og sitte på ei runde... virker som en utrolig moro bil...

fin var den også.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, skulle jeg tippe en sortfarge den IKKE var ville jeg tippet Diamantsvart. Både 525'n og M5'n er Diamantsvarte og de er så grå og kjedelige at det er til å grine av:O

Men hvordan blir f.eks. Jet Black ved siden av denne da?

Nå vet ikke jeg hvordan din ser ut IRL men iallefall på bildene så ser det det ut som en virkelig dyp, sortfarge! På jakt etter en slik farge selv men vet ikke om jeg vil sjangse på Diamantsvart:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er noe rart med fargen jeg har :-k

Tror det er mer perlemor i den..

perlemor? du mener mer metallic! ;-) hehe... virker som om du har litt mer sølv enn meg, men de sprayene jeg har med diamant, er mer grå enn lakken på bilen :-s

Hm, skulle jeg tippe en sortfarge den IKKE var ville jeg tippet Diamantsvart. Både 525'n og M5'n er Diamantsvarte og de er så grå og kjedelige at det er til å grine av:O

Men hvordan blir f.eks. Jet Black ved siden av denne da?

Nå vet ikke jeg hvordan din ser ut IRL men iallefall på bildene så ser det det ut som en virkelig dyp, sortfarge! På jakt etter en slik farge selv men vet ikke om jeg vil sjangse på Diamantsvart:S

hehe... når den er skitten, så ser man at den er grå i lakken... og ved ekstremt godt lys, men ellers er den veldig mørk... hehe... det liker jeg godt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...