Gå til innhold

///Mysilds E36 *Update* Felger på!! Nye bilder s262

///Mysild
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stemmer det du sier Tommy, tror når jeg skulle lakke en fanger til 525'n at jeg fikk beskjed om at det var enten 9 eller 11 nyanser på den lakken, så jeg har sikker bare vært uheldig og hatt lyse nyanser på mine:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter den teorien om flere nyanser, for min 90' 520 er ganske mørk, dama's 01' 525 er lysere og en kamerats 97' 316 er kjempe lys. Alle tre har 181 diamant svart lakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle egnetlig prøve den en tur/sitte på i hvertfall på lørdag... men jeg var så trøtt at jeg måtte hjem... men må nok bortover igjen etterhvert (muligens en tur på revebanen) og sitte på ei runde... virker som en utrolig moro bil...

fin var den også.... :-)

Bare å hive seg rundt å få i alle disse drivlinjeoppgraderingene du har handlet inn å komme seg til Stavanger den 21. Juni.. Da er det ny banekjøring på Reve og der skal vertfall jeg stille siden den i går ble avlyst og jeg ikke får muligheten til å kjøre på Rudskogen!

Du kan jo lage en weekend av det, så slipper det å bli så mye kjøring på en dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja.. Godt mulig at det er 9 nyanser, men lakkereren min hadde hvertfall bare mulighetene til å blande 3 stykker, og i fargebøkene for sprayboks finnes det også bare 3 forskjellige diamantsvarte, der jeg har den mellomste, og den mørkeste ikke har noe perlemoreffekt i seg i det hele tatt..

Så vet ikke jeg, selv om jeg konstaterer at det står 181/9 på dempertårnet mitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja men du... diamantsvart er jo en metallic farge... hvor komemr perlemoren inn i bildet?

greit nok det er litt blått og rødt i den, men er ikke noen særlig mer effekt bortsett fra metallic i alle de lakkene jeg har sett av 181 typen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

325'n jeg hadde før var brockatrot metallic, den var det 3-4 perlemorfarger i i tillegg til metallicen. Lakkereren som lakket fortalte meg dette da han begynte å se på "ingrediens lista" for lakken :)

Og det var godt synlig da bilen skiftet litt farge i forskjellig lys, alt fra svart til rød :)

Så konklusjon ;)

Mange lakkfarger som inneholder både perlemor og metallic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metallic er vel bare sponet i lakken..

Perlemoren er vel det som gjør fargespillet..

I 181 Diamantsvart er det faktisk endel hvit perlemor..

Kjøte meg mtools rotary i dag sondre :D

er vel sølvpartikkler ;-)

hmmm... hva er det forno? :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...