matsi Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 nice med carbon emblemene;) hva er dekk dimmen rundt på bilen din btw? er ikke felgene dine 7 1/2" . bare lurer. har fått meg noen 17 nu:P 7 1/2" og 8 1/2" lurer på åssen dekk dim jeg skal velge:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 jeg kjører med 235/40 17 ovverall ble motorsportfelger på deg ja hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 ok.. subber du noe da? blei det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 subber? hmmm... nja, med noen baki så gjør jeg det hehe... men vil ikek tippe det blir noe problem med din nice det da... selv om gull hadde nok blitt "hakket" råere på din da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 ok.. tenkte jeg går for 235/40 forran og 245/40 bak da:P hehe. gull felgene hadde ikke passa :S hadde subba som bare det forran i innerskjermene:S og bak. prøvde med cise sine 8" 225/40 18 ET 40 subba bare e så vidt svingte.. men blir bra med 17 også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 har han kjøpt nye? hehe... blir nok bra uansett... ja, go 4 it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 nja. Han kjøpte noen brukte. Like til de han hadde på treffet. Hehe. Nå må jeg bare vente til ferie penger kommer så blir det dekk:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 hmmm... husker ikke helt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 da var bilen kjapt gått over med hand polish og et lag gul voks... skal ikke se bortifra at det blir noen bilder i kveld... jeg og ad|os vurderer en tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Fant litt swirls på bilen til Sondre som jeg måtte fjerne da jeg var innom ham i dag Ikke mye riper igjen nå hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Do tell ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Kjeda meg bare litt i dag, så tok en tur til Sondre da han hadde sagt han holdt på me bilen. Ville prøve et par produkter jeg hadde kjøpt, og en mishandlet bakluke til en Opel Astra var et bra prøveprosjekt. Her ble det maskert, brukt MG ScratchX 2.0, MG #81 og så Victoria Concourse Wax. Fjernet ganske bra med riper, men kunne fort blitt bedre om jeg hadde jobbet litt til med produktene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 øy, kødd! haha ^^ sort/hvitt filter FTW luka er blå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Hehe, måtte jo gjøre et forsøk på å få den til å ligne litt på svart lakk. Bare konvertert til svart/hvitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 hehe^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå