Gå til innhold

///Mysilds E36 *Update* Felger på!! Nye bilder s262

///Mysild
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe... fint med sand.... :-P

eirikL: takket være nye typer lakk blir bilene desverre ikke helt blanke utenom å matte ned og lakke opp igjen klarlakken og matte ned og polere opp... men det er jo litt regn på den på bildene, kanksje det har noe å si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den blir ikke mye blankere enn det der.. men det spørs helt åssen det blir fanget.. På samme dag, med to forskjellige fotografer fra RUdskogen forrige helg ser bilen min både SINNSYKT blank ut, og ikke fullt så blank..

Jeg har en ide om at det er vanskeligere å fange blankhet med speilrefleks fordi bildet er så klart. Det er absolutt ikke lett. Ser noen her inne greier det uten å mukke, og det tror jeg går mye på utstyret.. Fotografen som tok bildene fra vårmønstringa til NSK har fått fanget blankheten i bilene, men ikke alle greier det. Ser mange sliter med det her inne, men ingen som faktisk kan svare på hva de gjør for å få det blankt. Tror det har med objektivet å gjøre rett og slett..

me9afasaelt0enbp7q8q.jpg

Her er den ikke så blank, men mye pga vinkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss :-s men jeg merker det jeg har ikke den helt blanke finishen på lakken, altså, når man går svært nærme, så ser man appelsinskall lakk... vedlig irriterende, men fra litt avstand ser man det ikke...

ja, ser den ikke er så blank der... merkelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det med lakken var egentlig bare en dårlig spøk fra min side. Jeg kan jo ikke akkurat skryte på meg en blank bil :lol:

skøyeren fra nasaret? :-P hehe...

kevin, muligens det blir ny maksin på meg nå, hvis ad|os får ting i havn :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...