///Mysild Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2009 noen nye bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Fine bilder, men du har litt sand på bilen din på bilde nr2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Noen skulle absolutt kjøre uti kvikksanden der, mens andre var smartere og lot være hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Og jeg som trodde det skulle være sånn Synes den ser litt matt ut i lakken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2009 hehe... fint med sand.... eirikL: takket være nye typer lakk blir bilene desverre ikke helt blanke utenom å matte ned og lakke opp igjen klarlakken og matte ned og polere opp... men det er jo litt regn på den på bildene, kanksje det har noe å si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Den blir ikke mye blankere enn det der.. men det spørs helt åssen det blir fanget.. På samme dag, med to forskjellige fotografer fra RUdskogen forrige helg ser bilen min både SINNSYKT blank ut, og ikke fullt så blank.. Jeg har en ide om at det er vanskeligere å fange blankhet med speilrefleks fordi bildet er så klart. Det er absolutt ikke lett. Ser noen her inne greier det uten å mukke, og det tror jeg går mye på utstyret.. Fotografen som tok bildene fra vårmønstringa til NSK har fått fanget blankheten i bilene, men ikke alle greier det. Ser mange sliter med det her inne, men ingen som faktisk kan svare på hva de gjør for å få det blankt. Tror det har med objektivet å gjøre rett og slett.. Her er den ikke så blank, men mye pga vinkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2009 jøss men jeg merker det jeg har ikke den helt blanke finishen på lakken, altså, når man går svært nærme, så ser man appelsinskall lakk... vedlig irriterende, men fra litt avstand ser man det ikke... ja, ser den ikke er så blank der... merkelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Det har alle.. Den nye euro lakken er jo ræva når det kommer til appelsinskall.. Har du forresten sett nye Bmwer? Fyskamme.. Jeg hadde begynt å grine.. De pulverlakker de nå vettu, og finishen er rævva.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2009 ja, har sett det... men lakken blir forhåpentligvis "slitt" etterhvert, så den blir rettere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Du.. Ta å send med en PM med adressen din igjen.. Klarte jo å lukke msn vinduet før jeg fikk skrevet ned adressen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2009 haha typisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Lakken blir sinnsykt blank ved å gå over til rotary og cutting.. Det kan jeg love deg.. Men så bør man jo ta litt biler før man høvler over god bilen da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Hehe, det med lakken var egentlig bare en dårlig spøk fra min side. Jeg kan jo ikke akkurat skryte på meg en blank bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2009 Hehe, det med lakken var egentlig bare en dårlig spøk fra min side. Jeg kan jo ikke akkurat skryte på meg en blank bil skøyeren fra nasaret? hehe... kevin, muligens det blir ny maksin på meg nå, hvis ad|os får ting i havn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 likte godt det siste bilde, ser gjennomført ut,har aldri sett bilen din "live" men tipper den er ganske strøken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå