Dr_S Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Ja, få bilen blank og fin til banekjøring på Våler du nå Hvor kjøpte du Megs maskina og til hvilken pris? Fornøyd med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 1, 2009 Forfatter Share Skrevet August 1, 2009 meget! cleanyourcar.co.uk kom på 2500 med frakt, toll, 4 puter, miracle dryer, scratchX 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Hvilken av pakkene var det du kjøpte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 1, 2009 Forfatter Share Skrevet August 1, 2009 kjøpte bare maskin og puter hver for seg, har så mye av cuttingen jeg kjøpte MEG putene så jeg ville jo seff handlet MEG settet hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 Kommer i løpet av uken med klistremerkene.. Regner med du er kr. sand denne uka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 jaja seff.... er jo her fram til slutten av august i hvertfall heeh.... når skal du nedover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 har kjøpt et sett med contour felger til, som jeg lurer på om ikke jeg skal ha lakkert sorte (samme fargen som bilen) bare for å ha noe tøft... eller noen som har noen andre kule forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Tror det hadde blitt dritfett med sorte "eiker" og hvit kant Som på bildet, bare at du også lakkerer kanten som ventilen er festet på hvit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 ja, eller hvite eiker og sort kant... hehe.... får ta meg en runde med ps etterhvert og teste... skal ihvertfall ikke ha sølvkant hehe men tenkte litt på at stuket med helsort kan være litt kult hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Jeg synes felgene blir forsvinner for mye når de er helt sorte. Men nå er jeg veldig glad i kontraster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 ja, menr er jo det som er hele poenget her hehe... 4 knallhvite felger, og 4 diamantsvarte felger hehe... bytte litt utifra hva jeg skal, bane = mørke felger, treff = hvite hehe... ellers blir det nok sort senter, hvit kant og mellom eikene... men inni felgene, sort, elelr hvitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Der ville jeg hatt hvit, slik at det ser ut som felgene i utgangspunktet har vært hvite og så fått sorte eiker. Tror du vil få en fin effekt på innsiden når hjulet er montert på bilen med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Nogarosilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Btw, banekjøring på reve 16. august.. You in? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Klask på noen kule kantfelger, trenger ikke TO sett M Contour.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå