-Anders- Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Jeg støtter mørkegrå farge på felgene hvis du absolutt skal lakkere. Svart blir fort borte, mens hvitt er rått! Å lakkere litt svart og litt hvitt, tror jeg fort blir seende jalla ut spørr du meg. Du får leke deg i ps og legge ut noen bilder her da vett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 7, 2009 Forfatter Share Skrevet August 7, 2009 jepp... kommer jo til å ha to sett med felger i såfall... hvis ikke får jeg fikse de nye og så selge de igjen hehe... må se hva jeg gjør fikk de så billig at jeg bare måtte ha de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 svarte med polert kant er uaktuelt! hehe... styggeste jeg vet... hmmm... mørk sølv kan kanskje være mer aktuelt ja... hehe... i dag er det polering på gang skal ut og begynne nå wee Herregud.. Kan du ikke ta deg en helgetur og heller ta en bil som trenger litt skikkelig overhøvling.. Breitbauen står i garasjen.. Om du greier å overse at den står uten hjul på ene baksiden så er det bare å komme.. Din er jo allerede blank.. Min er ikke vasket siden begynnelsen av juli.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 7, 2009 Forfatter Share Skrevet August 7, 2009 hehe :-P bytta plugger i dag! merka godt forskjell ja, tjente ca 5-7 km/t opp en bakke her, kjørte som jeg alltid pleier, og tok meg i å måtte slakke opp litt i svingen hehe fint vær kev! ut å poler og voks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 jeg gidder jo ikke polere en bil som skal stå inne i garasjen? hmmmf! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Og du snakker om at bilen skal brukes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Og du snakker om at bilen skal brukes? Bilen brukes jo som bare det! Ble jo kjørt opp en bakke! Men er vel fare for at den ble tatt på henger ned igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Og du snakker om at bilen skal brukes? Meg du sikter til? Nei jeg har pungtert Og jeg må vente til neste måned før jeg kan kjøpe nytt dekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Og du snakker om at bilen skal brukes? Bilen brukes jo som bare det! Ble jo kjørt opp en bakke! Men er vel fare for at den ble tatt på henger ned igjen HAHA! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 7, 2009 Forfatter Share Skrevet August 7, 2009 mobbing av breitbau hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Heeey.. Av alle dere som mobber er det bare JEG og Dr_S som faktisk har brukt bilene på bane.. Dere andre har jo curbs-skrekk så.. Ikke kom her med at jeg ikke bruker den.. Ser bare ikke hensikten da det koster så innihelvette, noe som nå er bevist, da jeg kjørte på en helvettes spiker.. Sondre truer jo til og med med at han ikke stiller opp på noe hovedtreff i år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 7, 2009 Forfatter Share Skrevet August 7, 2009 det er fordi noen av oss ikke har fast jobb, og går på skole hehe... men får se hva det blir til... fant ut av at jeg jobber den helga, så blir nok ikke noe våler uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Svarte h***** Skjønner detta skolegreiene, og steike seg det er ikke lett å være student.. Men du jobber jo f... meg hele tiden.. Må vel være NOEN penger i kassa der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 7, 2009 Forfatter Share Skrevet August 7, 2009 hehe... går mye på bil gitt og forsvant mange kroner på bulgaria og sverige tur i sommer plussat jeg ikke har jobbet noe særlig de to siste månedene hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Men du må jo vise frem bilen når du har en så populær og strøken bil.. Hele vitsen det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå