Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det er swissvax frotté hånkle som følger med til leather care kitet, kan også kjøpes løst til 69,- Ikke spes dyrt synes jeg.

Har du gått over til swissvax voks også eller?

Skrevet
Hehe, skulle bare "pirke" litt :P

Var det bildet av panseret jeg tenkte på btw ;)

Er det Megs sin voks du har brukt??

nja, det er endel spill i metallicen der... :-P

stememr det med håndkle ja... ;-)

bruker proffserien ja...

har brukt MEG 26 yellow wax paste ;-)

dørtrekket ja, var en DRØM å få det i! :-D

Skrevet
Det er swissvax frotté hånkle som følger med til leather care kitet, kan også kjøpes løst til 69,- Ikke spes dyrt synes jeg.

Har du gått over til swissvax voks også eller?

er vel ikke lenge til :-P hehe

Skrevet

Jeg har brukt swissvax blau-weiss voksen på min bil nå. Det overgikk alt annet jeg har prøvd. Ble en vannvittig dybde og blankhet som overgår det meste tror jeg. Stod og måpte i flere minutter etter at jeg var ferdig :)

Så jeg tror ikke du vil angre hvis du prøver ;)

Skrevet

heheh... yelowwaxen er nokså fin den også syntes jeg :-D har fått stått i sola og stekt litt også i etermiddag, så nå er den fin og hard, og gir god dypde... men får nok oppgradere nestegang jeg skal handle :-P

Skrevet
Ble veldig fin og blank din bil. Så det er vel egentlig minimale forskjeller tenker jeg.

ja, det mest går vel bare på beading og dypde... akkurat nå er den som glass å ta på :-D

Skrevet

Bruker også proffserien til bl.a annet Megs og Scholl. Yellow pasten er bra syns jeg, men hvis du vil ha ennå mere shine og glans, bør du prøve Chemical Guys Extreme Glaze, for så å legge CG Concourse Paste Wax. Blir en helt ufattelig dybde og Wet-look. Akkurat dær kan Megs gå å legge seg, og det sier bare litt, for Megs er et veldig bra produkt :)

Skrevet
Bruker også proffserien til bl.a annet Megs og Scholl. Yellow pasten er bra syns jeg, men hvis du vil ha ennå mere shine og glans, bør du prøve Chemical Guys Extreme Glaze, for så å legge CG Concourse Paste Wax. Blir en helt ufattelig dybde og Wet-look. Akkurat dær kan Megs gå å legge seg, og det sier bare litt, for Megs er er veldig bra produkt :)

Godt å høre noen ar tetet de mot hverandre..

Bruker selv CG 5050 Concourse og den er bare helt rå til den prisen.. Er som den sier på Scandicshine.. En veldig god voks, som ligger langt under på pris i forhold til kvalitet..

Skrevet

Ja, testet disse produktene opp mot hverandre for en tid tilbake. Hi-Tech 26 Yellow på førerdøren, og CG 5050 Concourse på bakdøra.

Begge dørene var lakkrenset med Scholl +3, polert med Menzerna og behandet med Megs Synt. Sealer 2.0 før voksen ble påført.

Skinner godt av begge, men CG har mye mere dybde og en heftigere Wet-Look. Jo mørkere bil, jo bedre fungerer CG Concourse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...