///Mysild Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 latterlig! å jeg som trodde jeg skulle få se bagera strekke litt på potene? jepp... er nokså pissed! skrev en fin lapp til sjefen! men men... kommer flere dager åssen går det med kalenderen btw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Fin hageslangeholder du har fått deg Sondre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 Fin hageslangeholder du har fått deg Sondre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Et på denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 47 17x8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 går bra med meter på den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 ja, hehe ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 justerbart i hus 20-120 mm senk, 36 innstillinger på hardhet på demper, justerbar camber foran (uniball mount) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 detta blir bra Hvor mange cm har du ned til bakken på laveste punkt (fronten) med senkesettet som står på bilen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Tror du trygt kan søke om brøyteløyve til vinteren med dette i bunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 kanalene er jo lavere da... men det er rundt 11-12 og 6-7 på splitterene... men det er under det er værst pga x-brace... så lurer hvordan det går med 120mm senk ^^ hehe... kan justere demperhøyden også på disse... altså, hvor stort hele systemet skal være ^^ hehe... må bare finne ut hva jeg skal gjøre ^^ hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Må være noe rart med bilen din.. Når jeg senka min 70mm var fortsatt gt-leppa 8cm over bakken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 eller noe rart med din! hehe... men etter at jeg fikk på bilstein så ble den litt høyere, men nå var de gamle demperen helt uten olje også da ^^ hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Og gt leppa bygger lenger den enn gt splittere? Correct me if i'm wrong.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 Og gt leppa bygger lenger den enn gt splittere? Correct me if i'm wrong.. jepp... men nå var halvard sin senket 40/15, og våre var like lave bak, og foran skilte det 1.5 cm til hjulbuen... såe, er nok forkjellig fra bil til bil... en kompis har 40 senk, og den er lavere enn min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå