///Mysild Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 konge kommer hjem på onsdag... så du får ta en tur opp til meg på torsdag da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2009 nå lukter det tynner i hele huset hehe... foamgunnen hentet jeg hos ad|os i går, men den passet ikke så jeg må vente på ny... bilen er skitten, og trenger en vask, men den kan godt vente ei helg til, slik at jeg virkelig får prøvd den ^^ heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Du vet hvor du kan få låne både HT og foamcannon. Sikkert noe god såpe også på lur her hehe Ingen bil fortjener å være skitten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2009 hehe ^^ ja, det var det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2009 ny poleringsmaskin kjøpt, så hvis noen ikke får bilen polert av ad|os, kan de bare spørre meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Tar du min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Hvorfor bor alle som vil ha bilen polert så langt unna? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2009 hehe... enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Kan godt få plukke litt på ripene på forskjermen min om du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2009 hehe... ja, det var det btw, du får pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 vi bor ikke langt unna..er dere som bor i nærheten av gokk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Hvorfor bor alle som vil ha bilen polert så langt unna? hehe Det er dere som bor for langt unna! Edit: Stemmer wicky! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 godt vi tenker likt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2009 hmmm.... halvard har flyttet, midlertidig, fra moi til krsand... hehe... stor oppgradering ^^ jeg har flyttet til grimstad, mindre plass, men nærmere oslo iaf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 still a looooooong way from the kebabstreet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå