Olelink Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 Fatter ikke at denne topicen ikke blir stengt pga OT :S Hvorfor i all verden skulle den bli det? Om ikke moderatorene ser ett problem med tråden eller at Sondre selv vil stenge den må vel Sondre få ha tråden akkurat som han vil ha den, og om han ville ha slutt på all OT er det da bare for Sondre å si ifra. Står da masse om bilen til Sondre inn i mellom mye morsom OT her. Syns det der var ett tåpelig utsagn i en annenmanns tråd SpiderPig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2009 sjalusi er en fin bil vettu ole hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 sjalusi er en fin bil vettu ole hehe Kommer ann på fargen Venter fortsatt på bilder jag da Sondre, eneste jeg har sett den senere tiden var en skumlagt bil. Om ikke jeg har gått glipp av noe da... Hvordan er været/klimaet hos deg forresten? Her er det tid for å sette GT'n i garasjen for vinter'n gitt Ikke at den har blitt brukt den senere tiden, har merkelig nok vært annet å tenke på. Tror det er over to måneder siden sist jeg kjørte med den. Begynner å komme frost natterstid her nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 Fatter ikke at denne topicen ikke blir stengt pga OT :S Hvorfor i all verden skulle den bli det? Om ikke moderatorene ser ett problem med tråden eller at Sondre selv vil stenge den må vel Sondre få ha tråden akkurat som han vil ha den, og om han ville ha slutt på all OT er det da bare for Sondre å si ifra. Står da masse om bilen til Sondre inn i mellom mye morsom OT her. Syns det der var ett tåpelig utsagn i en annenmanns tråd SpiderPig. nei for all del hva spiste dere til middag i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2009 regn, sol, og litt småkjølig... bilen har sagt ifra om temperaturene noen ganger, men elelrs har jeg kun sett rim en morgen... så bilen kan vel rulle i en månedstid til eller noe... bilder kommer nok etterhvert... har litt for mye å gjøre for tia hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 regn, sol, og litt småkjølig... bilen har sagt ifra om temperaturene noen ganger, men elelrs har jeg kun sett rim en morgen... så bilen kan vel rulle i en månedstid til eller noe...bilder kommer nok etterhvert... har litt for mye å gjøre for tia hehe Ok, kanskje ikke så stor forskjell i klimaet enda da, høres ut som været her det der. Men forskjellen blir nok bare større å større nå utover høsten/sen høsten Hadde egentlig håpet på en siste tur på GT'n før vinteren. Men tror jeg dropper det, så har jeg heller mer å glede meg til neste vår. Har en defekt fram-demper som ødelegger mye av kjøregleden også Planer for bilen i vinter da? nei for all del hva spiste dere til middag i dag da? Pizza her btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 planene for bilen i vinter er små, blir vel å fikse litt småting, ellers stille og rolig... defekt demper ja, det er kjipt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 @ spider, gjerne hold deg borte fra denne tråden, og mine tråder i framtiden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 planene for bilen i vinter er små, blir vel å fikse litt småting, ellers stille og rolig...defekt demper ja, det er kjipt! Skal ikke syte å klage over min egen bil i din tråd (noe jeg forsåvidt nå gjør) men ja det var litt synd siden det ødla en del på det banetreffet. Men i vinter skal alle demperene byttes uansett så da blir det vel good to go. Ok, ingen større planer utover vedlikehold altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 @ spider, gjerne hold deg borte fra denne tråden, og mine tråder i framtiden! det er greit beklager off topicen fra min side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 nei, blir nok bare vedlikehold her ja hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 blir ikke noe ny tråd... har vel egentlig begynt å se meg lei av bimmers Det hørtes ikke bra ut..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 kommer til å bli mer DCN evt... men forsvinner ikke, og ccn treff er jo veldig aktuelle... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 Det er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2009 se neste side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå