BMWentusiasten Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Bare hyggelig Du får ønske deg nye hjul til jul Si meg, kan du fortelle litt om deg og hva du driver med slik at jeg kan prøve å forstå meg på valgene du gjør? Du har hatt den bilen i en halv evighet og ytrer et evig inspirasjon til bilen din... Breitbau har solgt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Hva forstår du ikke? Hvem er du? Hva er din livssituasjon? Hvordan unngår du å gå lei bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Hva forstår du ikke? *Hva du mener Hvem er du? *Han er Mysild aka Sondre Hva er din livssituasjon? *Skal jeg ikke uttale meg om Hvordan unngår du å gå lei bilen din? *Han bruker masse tid og penger på å holde den dritpen og i jævlig god stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Godt å se at det er noen som har større fritidsproblemer enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Hehe, han holder den dritpen ved å la den stå i skitten i garasjen og ikke gidde å ta rusten som kom for et år siden Har forresten ny bakplate til deg! Mye hardere skum enn på min, men hvis du ikke vil ha den, tar jeg den lett selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Hehe, han holder den dritpen ved å la den stå i skitten i garasjen og ikke gidde å ta rusten som kom for et år siden For en latsab! For å unngå å måtte vaske og polere den hele tiden så lar han heller vær å bruke bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Bare hyggelig Du får ønske deg nye hjul til jul Si meg, kan du fortelle litt om deg og hva du driver med slik at jeg kan prøve å forstå meg på valgene du gjør? Du har hatt den bilen i en halv evighet og ytrer et evig inspirasjon til bilen din... Breitbau har solgt... Er man fornøyd med bilen sin er det jo helt greit å beholde den, selv om jeg nå vil selge min, blant annet fordi jeg vil ha noe å fikse opp. Så lenge Sondre finner nye ting å endre på, og har lyst å beholde den ser jeg ikke noe problem i det (selv om jeg har ytret påstanden om et potensielt salg) At BreitBau solgte sin var vel ikke akkurat bare fordi han var lei av, men snarere et kapitalbehov ved huskjøp, og at han ønsket seg en økonomisk buffer så han skulle slippe å leve "på tå hev" hele tiden. Skjønner han godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Jeg er fullstendig klar over det du sier. Jeg kan være litt sleivete i uttalelsen, men mysen skjønner hva jeg mener Sikkert mange som blir inspirert av han og hans forkjærlighet til bilen hans. Mange av oss "gamle" E36 eiere har solgt og han står igjen med den samme gamle. Greit nok at man har en garasje å stue den i, men lurer bare på om hvorfor han ikke går lei. Med hans egne og ikke andres ord... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 dedikerer min post nummer 1000 til Sondre og hans entusiasme! Skål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Grattis med post #1000 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Hehe, han holder den dritpen ved å la den stå i skitten i garasjen og ikke gidde å ta rusten som kom for et år siden Har forresten ny bakplate til deg! Mye hardere skum enn på min, men hvis du ikke vil ha den, tar jeg den lett selv hmm,ble ikke denne hellakkert for et år siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Hehe, han holder den dritpen ved å la den stå i skitten i garasjen og ikke gidde å ta rusten som kom for et år siden Har forresten ny bakplate til deg! Mye hardere skum enn på min, men hvis du ikke vil ha den, tar jeg den lett selv hmm,ble ikke denne hellakkert for et år siden? Men når en ufaglært sigøyner fra kr.sand tar grunnjobben så blir det sånn men syns sondre var flink jeg, synd med rusten må nok lure ut sprøyta igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Du skal kanskje søke om brøyteløyve denne vinteren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 var da fælt da... er jo et og et halvt år siden nå faktisk men ja, er nok litt dårlig kommunikasjon mellom meg og lakkerer, jeg pusset vekk alt, men tror ikek han fikk tatt hjulbuene godt nok... det står på penger her, har ikke råd eller tid til å kjøpe ny grillramme, matte ned døra og bakskjermene enda... kommer med tia (selv om det er lakkerers feil) men andre bør heller tenke på sin egen rust, og mindre på min... og bilen pleier å stå ren i garasjen ad|os bare sånn at du vet det! går ikke lei bilen fordi jeg bruker den ca 2 dager i uka (helga) og ser den ikke ellers... derfor går jeg ikke lei, men beklager at jeg ikke har solgt!! eirik, ja, fått innvilget støtte til ny front og eksos av mesta ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå