Rabies Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Er ikke det der et helvete å koble opp? Edit: Post nr. 300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 nei nei nei... skal nok gå fort det tenker jeg tar det på mandag må bare være litt lur når det gjelder ledningene slik at jeg kan koble av xenon når jeg skal ha bilen på eu, så slipper jeg å stresse... eller kanskje bare si at det er bluelight hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 *kremt* x-brace bestilt hvor bestilte du dette? pris? MÅ vite det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 hmmmm............. du får pm om 2 min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Har du montert xenon? Bildeeeerererer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 tenker jeg tar det på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Åå, neste mandag? Trodde det var i går, mandag, mandag i gååårr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 rofl! datoer er en fin ting haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 hvor mye kelvin har du på xenon pærene? jeg ble stoppet i teknisk kontroll i går, med 8000k pærer. biltilsynet mente på at de gidde for blått lys, så jeg fikk mangellapp på det å må på etterkontroll. men de trodde det var biltema megablue pærer så var ikke noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 8000 til grøft, og 6000 til hovedlysene så håper på å ikke bli stoppa ja, fint å dra en spansk en på bluelight haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 8000k i tåkelys og 6000k i nær- og fjernlys var det vel Edit: Litt sein der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 lol! over 3 min for sein! ikke helt frisk for tia du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 deler bestilt fra koed, takrenner, skrapelister, dynamokjøler, m.tech innsug fra fronten, nye lykteglass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2008 fått inn xenon i grøft nå... bildene lyver litt, ser veldig blått ut, men stemmer ganske godt med ccfl... bare nå er ringene svake i forhold til før men men... ble rått syntes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Ja det ble drit bra Var 8000K ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå