Katinka Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Hva skjedde med kommentaren din Katinka? Jeg siterte alle jævla bildene vøtt så jeg sletta den... sånn da er kommentaren der igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2010 hehe... fort gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katinka Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Ble litt mye med alle de bildene igjen hehehe... kinderegg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 din homo! åssen går det med rust haugen:) fått kjørt ifra noen lada samaraer i det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2010 jaa.. mange av de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Gratulerer med a! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2010 Gratulerer med a! eh? hø? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Meente og skrive gratulerer med det da! Og ha kjørt ifra noen samara'er æltså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Ser lett at folk er misunnlig på bilen din her Mysild... Hehe.. Stortsett, så hater jeg E36, men du har klart å få et pent stykke kjærre ut av en slik en... Det skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2010 hehe... ja, mange å kjøre forbi takk for det muztang hyggelig å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supermen Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 må ta en "get together" i kr.sand når d nærmer seg April...å ta en Photoshoot sammen...når jeg får ut bilen min...tror kan bli bra d black & white Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2010 jepp... alt er mulig vettu hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 Bare for å rapportere, bilen lever enda, eller, den står uten støm, men står trygt i garasjen... den vil ha en vask og sommerdekk snart merker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Bruker du den ikke om vinteren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 Bare for å rapportere, bilen lever enda, eller, den står uten støm, men står trygt i garasjen... den vil ha en vask og sommerdekk snart merker jeg... Flott å høre det da:) Det er det en til som har lyst på tror jeg.. Men er vel en liten stund til igjen å vente. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå