eeikenes Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 tid du hadde tengt deg til reve? Hadde vært kjekt å kommet og sett på bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2010 vet det... men mente når jeg er på butikken hehe men jobb er rett ved butikken, så jeg parkerer på jobb hehe blir nok reve på søndag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 denna bulken, er det den samma som du hadde når vi bytta foringer på cabben min eller? for da er den jo gammel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2010 nei, det er ikke den lille der... komme en større men på samme plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 har faktisk bulk på ene forskjemen min på samma sted, og hadde også på cabben, så det er nok et nokså utsatt sted det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2010 ja, tydeligvis... hmmm... men siden de er lette å lage, bør de være lette å dunke tilbake... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 bare være forsiktig så ikke lkken sprekker, kansje varme den opp litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2010 nei, de er så små at jeg trenger ikke det... kan rettes med tommelkraft... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Morsomt med bilder av bilen på bane. Den funket bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 tja, hva skal man si... de orginale e36m3ene holdt seg på samme avstand hele tia, og noen tok jeg innpå, så vil jo si meg godt fornøyd... men merker dekk er et stort problem på denne banen, og bilen er altfor stivt oppsatt for en slik bane hehe... så R dekk og litt mykere oppsett på denne banen hadde vært artig... (får vel kanskje invistere i noen dekk etterhvert hvis det blir mer kjøring) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Se der ja Sondre Blir vel hekta på banekjøring du også nå Flotte bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 Se der ja Sondre Blir vel hekta på banekjøring du også nå Flotte bilder hehe... ja, vips så var det gjort takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Morsomt med bilder av bilen på bane. Den funket bra? Vil si Sondre rattet den brukbart rundt Reve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Tøffe bilder, av en knalltøff bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå