Rabies Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Nice:D Jeg vil og ha grøft til å montere xenon i;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2008 hehe... jepp, var 8k k var ute å kjørte i går kveld, bare for å kjøre... var så fint lys må få det i hovedlampene i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Helt totalt ûberfett ! Skal ha meg sånn ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2008 løp og kjøp, eller trykk og bestill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 ble ganske bra dette. blir nok xenon på meg å, og da blir det i grøftelysa først. ser bra ut sammen med CCFL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2008 noen ting til som har blitt gjort: beklager crappy bilder... og en sørgelig nyhet! får ikke lakket bilen før treffet!! han hadde ikke tid før helga etter... men men... kommer sterkere tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Ble ikke så aller verst, men kunne spart deg for det 3-tallet på listene. Skal komme med svart tape å ha over det på treffet Men ble bra med xenon hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2008 og for de som skal kommentere m3 listene... så liker jeg ikek noen av de andre, så da får det være klistertrim! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2008 der kom det før jeg fikk posta ja.. bombe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 der kom det før jeg fikk posta ja.. bombe! hehe ble bra med xenon i grøftelysene betalte du mye ? så du ha skrevet det nå, var litt rask i å skrive. jaja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2008 betalte vel alt i alt 1700,- for 3 sett, med frakt... og kvaliteten kan ikke klages på! veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Lurer på om du må hjelpe meg å bestille Sondre Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2008 skal ikke se botifra det nei har jo kontoen din lagra, med kortnummer og alt hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Ja, du har vel mamma sitt kontonummer også Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå