Dr_S Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 Må i konf doktor Syns du skrev på Facebook at konf var denne helga jeg? Eller skal du i to? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 6, 2010 Forfatter Share Skrevet September 6, 2010 jupp, skal i to... og så er det drifting på søndag, der fruen skal få kjørt seg hehe Alle selgere som står som powerselgere, eller top rated er gode... Var denne jeg kjøpte http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 0670123656 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StraightSix Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Nå er det en god stund siden det har vært liv her. Noe nytt med bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2010 hadde jo en motorrom uppdate da hehe... nei, lite, kjører lite og liten tid til bilen, så den står mye stille hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 går du på skole enda eller? skulle ha lånt denna service nullstillern din en dag, er du på shellen en dag eller så jeg kan komme innom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StraightSix Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Skjønner! Bedre det enn å bruke den til unødvendigheter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Norges minst brukte E36 det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2010 jobber til helga lars, men minn meg på det, så tar jeg den med... ja, viktig å ikke bruke den for mye hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Tja,ser den jo ganske ofte utenfor jobben din!! men hvorfor fjernet de mørke baklyktene? syntes faktisk de passet bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2010 er jo det eneste jeg bruker den til, opp og ned til jobb.... baklyktene ble tatt av fordi jeg vil sote de på nytt, men har ikke gjort det enda hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Hadde ikke du det gamle filteret nedi fangeren som meg?! Eller hadde du det oppe isteden?! Hvor mange km kjører du den i året da sondre? Bra du tar vare på den fortsatt;) hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2010 jeg hadde det ja, men følte det ble litt for strupet pga så lang "vei" å gå for lufta... bilen virker friskere nå som filteret er der "det skal være" km, hmmm.... 3000 til nå i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Oktober 25, 2010 Share Skrevet Oktober 25, 2010 Okey, skjønner! Kanskje, kanskje ikke:) Åja, hehe ikke mer nei! Har sikkert ikke noe mer på E36 i år jeg heller!. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2010 ja, snakket med øyvind, og han sa de hadde testet det, så nå er det masse kald luft, og god lyd hehe... tviler ikke, m3en vel hakket mer moro hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karar_s Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 nice car. har du noen bilder fra inn?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå