///Mysild Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2010 takk takk... ehm, ligger noen bilder fra inni litt rundtforbi på sidene her men sportstoler i skinn, sportsrattet uten airbag, m-girkula med lys, m3 innstegslister, lyspakke, skinnputer med ///M logo på alle beltene, orginalt rullegardin bak... hehe... skal se om jeg ikke tar noen bilder før vinteren slår til og bilen parkeres 98% mer av tiden hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 ja, snakket med øyvind, og han sa de hadde testet det, så nå er det masse kald luft, og god lyd hehe... tviler ikke, m3en vel hakket mer moro hehe Koselig med go lyd:) Det er vel en vurderingssak! Men var jo gøy å kjøre når jeg hadde kjøpt den, og er en mye bedre bil å kjøre når man skal langt! Så derfor har den vel gått dobbelt så mye som 325n i sommer:) Men har vel ikkem kjørt mer enn 5-6k med den i år og kanskje 2,5 med 325n:) Men så har jeg jo en gammel saab som har gått en god del mer da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2010 hehe joa, ser den da ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 På jobb i morgen kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2010 faktisk ja, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 Ok,kommer innom på en kaffi å så kan du vurdere poleringsbehovet på den nye bilen jeg kommer i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2010 hehe den er grei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nickandjhonny Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 ett av de bedre eksemplarene av e36 jeg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Hvor bestilte du ccfl ringene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2011 Takk for det c-hansen! atlis, ehm noen er fra xenonkungen.se, noen er fra norvatio, og noen er fra biltema, har byttet litt og herjet litt... så er en lett blanding... og bare så det er sagt, bilen er fortsatt på sommerdekk og har ikke blitt åpnet siden oktober hehe (takluka er oppe for å unngå fukt) trives godt i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 en sånn bil trives best med og bli brukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2011 joa, men nytter ikke å prøve å kjøre engang, med vinterdekk *skrap* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 kjørte hele vintern i fjor jeg med like lav bil som din men det er nå en bil som passer best om sommern da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2011 du har ikke sett mine på en stund, den har nok gått ned litt siden du så den sist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Tenker spesielt på de tynne i første post Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå