///Mysild Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2011 Motor kommer når jeg er ferdige med studier, og det er forskjell på felger, dekk og 4 punkt til 6000, enn å bytte halve bilen Takk for det! Alltid moro å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Da har du tydeligvis aldri eid en bil med stor motor spliff da tar du jo feil atilis. det finnes mange svingete små veier det ikke hjelper mye og ha stor motor på som man helt fint klarer og ha det gøy på med mindre motorer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Da har du tydeligvis aldri eid en bil med stor motor spliff da tar du jo feil atilis. det finnes mange svingete små veier det ikke hjelper mye og ha stor motor på som man helt fint klarer og ha det gøy på med mindre motorer +1 Kjøp deg en gammel passat med 90 hester, og dra til en skogsvei eller en annen avsidesliggende plass. Har det aldrig så morro på landeveien, som i skogen til onkelen min. Der har man et stort pluss med å bo på bygda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Utrolig fin E36 du har Mysild. Er litt svak for E36 selv, men har hatt litt dårlig erfaring med de, da jeg har kjøpt biler med mange feil to ganger. Tror denne hadde blitt bra med en S50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2011 Utrolig fin E36 du har Mysild. Er litt svak for E36 selv, men har hatt litt dårlig erfaring med de, da jeg har kjøpt biler med mange feil to ganger.Tror denne hadde blitt bra med en S50 Takk for det Har lyst på en s50 etterhvert, med litt effekt på innsugsiden får ta det etter studier hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
die4e| Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Har du en oppdatert link til ebay selger på varmeskjold? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2011 Nope... Finner det ikke lenger... bare søk litt selv... dukker nok opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 21, 2011 Forfatter Share Skrevet August 21, 2011 Bilen har vært på Pkk (EU) og gikk glatt igjennom bare 2 år for sent ute hehe... ellers lite... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 hvorfor brukes ikke denne lenger egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 22, 2011 Forfatter Share Skrevet August 22, 2011 Den brukes... gidder bare ikke skrive så mye om det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 ahaa...kjørt to år uten eu kontroll? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 22, 2011 Forfatter Share Skrevet August 22, 2011 jupp ville ikke ta av sotinga hehe, og denne ganga slapp jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 Observerte bilen din på Uia idag.. Fint syn det Hva er det du studerer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 23, 2011 Forfatter Share Skrevet August 23, 2011 OFF!! Ville egentlig ikke kjøre den, så skitten og stygg, men måtte bare henn... Hehe første "langtur" jeg har hatt på en stund går på 3år med flyteknik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 okey! skal ha et emblem, men hvilken vei!! hvit, grått og svart http://www.jlevistreetwerks.com/images/ ... 20pic.jpg' eller svart, gått og hvitt http://www.ioffer.com/buy/car-badge-emb ... 4-12642405 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå