Kjexx Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 128.000 visninger. Hel værst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 haha! nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 sponser du med penger? Meeeh, men du kan få nice-price på noen av settene jeg har som kommer for salg ila høsten/vinteren nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 17, 2011 Share Skrevet September 17, 2011 Hva sponser du anders? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 17, 2011 Forfatter Share Skrevet September 17, 2011 hmmm.... mulig... men nå skal jeg hande R-dekk, 325 diffbrems, fikse endel småplukk og må ha vinterdekk, så blir nok begrenset hva jeg har råd til skal også til england og frankriket neste måned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 17, 2011 Share Skrevet September 17, 2011 Kommer slagstråd etterhvert, for det meste 17", 5x120 og 2pc, 3pc hjul Men det med niceprice er fordi jeg kjenner Sondre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 17, 2011 Forfatter Share Skrevet September 17, 2011 ikke dumt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 17, 2011 Share Skrevet September 17, 2011 hmmm.... mulig... men nå skal jeg hande R-dekk, 325 diffbrems, fikse endel småplukk og må ha vinterdekk, så blir nok begrenset hva jeg har råd til skal også til england og frankriket neste måned Vinterdekk, skal du begynne å bruke bilen også nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 17, 2011 Forfatter Share Skrevet September 17, 2011 må bruke den av og til i vinter ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 20, 2011 Forfatter Share Skrevet September 20, 2011 Da har jeg fått kjøpt meg en ny god olje! Castrol Edge 10w-60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 jeg synes du burde slippe den ned noen ekstra mm bak! blir litt mer proporsjonalt for meg da...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 20, 2011 Forfatter Share Skrevet September 20, 2011 les comments til bildene står 225/45 bak, så den ser så høy ut :-/ skal fikses Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 21, 2011 Share Skrevet September 21, 2011 les comments til bildene står 225/45 bak, så den ser så høy ut :-/ skal fikses er ikke det jeg ser på i hvertfall når jeg vurderer høyden, er for langt mellom hjulbue og felgkant her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet September 21, 2011 Share Skrevet September 21, 2011 les comments til bildene står 225/45 bak, så den ser så høy ut :-/ skal fikses er ikke det jeg ser på i hvertfall når jeg vurderer høyden, er for langt mellom hjulbue og felgkant her Samme jeg skulle fram til, skjermbuen må litt nærmere felgen, 225/45/17 er jo riktig dim. på dekket det da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 21, 2011 Forfatter Share Skrevet September 21, 2011 Dere kan begge to komme og måle fra skjermkant til felgkant (noe jeg har sagt til Sp|ff før) det er nøyaktig like langt! muligens bildene ikke illustrerer dette godt nok, men slik er det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå