Chris_325iM Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 Passer det i morgen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 22, 2011 Forfatter Share Skrevet September 22, 2011 ja, men skal være i stavanger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 24, 2011 Forfatter Share Skrevet September 24, 2011 Skulle egentlig tatt en god del bilder på forus nå i helga, men bilen er skitten og jeg bare jobber. Fikk kjøpt meg et oljefilter på BMW her da, og snakket litt med søreng. Så også en e36 med noen bbs felger med gullsenter med jd regnummer og gule frontlykter. Så nokså fin ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 Dere kan begge to komme og måle fra skjermkant til felgkant (noe jeg har sagt til Sp|ff før) det er nøyaktig like langt! muligens bildene ikke illustrerer dette godt nok, men slik er det... jeg hadde jo regna med at du klarte og senke likt på begge sider, trenger ikke måle for og sjekke det jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 26, 2011 Forfatter Share Skrevet September 26, 2011 Hva skal man si... har kjørt krsand-stavanger-sandefjord-krsand på få dager, og selv om bilen er lav og stiv, trives jeg godt i den tror aldri jeg kommer til å ha hjerte til å selge den... får vel finne meg en 3 liter motor å putte i etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deepfreezegear Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 ikkje 3 liter men 3,2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 3.2 er ikke så glad i overtrykk har jeg hørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deepfreezegear Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 stemmer men ska gå bra me 3 liter da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 ja, hehe... får vente til pengene kan strekke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deepfreezegear Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 tror bare du må ta ein prat me tor arvid teland å få han til å årdne det har du den klar til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 han har alt han der men jeg må vente til jeg har litt mer penger og jeg har gode kontakter i Polen, så blir nok ned dit og gjøre alt skal det bli noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Skulle egentlig tatt en god del bilder på forus nå i helga, men bilen er skitten og jeg bare jobber. Fikk kjøpt meg et oljefilter på BMW her da, og snakket litt med søreng. Så også en e36 med noen bbs felger med gullsenter med jd regnummer og gule frontlykter. Så nokså fin ut E nok min du såg då,men ikkje JD reg men JU va det din som sto rett me Bavaria? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 29, 2011 Forfatter Share Skrevet September 29, 2011 mulig det var ju, stod inne bak noen persienner og myste hehe... den stod med dnb nor ja, den skitne greia var min :-/ off! sandefjord til stavanger var skittent Så veldig fin ut!! hvilken motor har du i den? bråkte godt, men fikk ikke sett når du gav på bare hørte en sekser tror jeg men du skulle sneka mer hehe, nei da ^^ sa det til dama... Se, ikke bare jeg som har lav bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 29, 2011 Forfatter Share Skrevet September 29, 2011 Hmmmm... neste års utseende?? LILLA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 omg nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå