Michter Skrevet Juli 5, 2012 Share Skrevet Juli 5, 2012 Tror dette kan bli bra = ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2012 Smells like win Passet diffen rett over eller måtte du bytte drivakslinger, mellomaksling etc? Byttet bakerste del av mellomakselen, og flensene på diffen... var en enkel jobb, når man har gjort det en gang Håper det blir bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 5, 2012 Share Skrevet Juli 5, 2012 Ikke værre nei? Jeg hadde fått det for meg at 325 diffen var breiere enn den originale og at drivakslingene derfor ville bli for lange Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2012 Nei, bare å bytte flenser, så man slipper å bytte stikkakslinger Syntes også den ble kvikkere på aksen grunnet mindre giring... jeg syntes det var en flott oppgradering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 Jeg ville ha bytta aksler og, de små akslene knekker som fyrstikker, hadde et veldig høyt forbruk av de ei stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2012 Jeg skal ikke spinne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2012 Da har jeg begynt litt på felgene, og tror dette blir knask!! Kommer vel litt bilder i morgen tenker jeg All lakk er nå vekk fra felgene, og jeg har tatt vekk litt sår... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Da har jeg begynt litt på felgene, og tror dette blir knask!! Kommer vel litt bilder i morgen tenker jeg All lakk er nå vekk fra felgene, og jeg har tatt vekk litt sår... Dette blir bra mysild! tror jeg også må få meg Throwing stars nå! Haha! neida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2012 Haha! Om du skulle kjørt rundt i en bil så lik min, hadde mange hilst på oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Haha! Om du skulle kjørt rundt i en bil så lik min, hadde mange hilst på oss Haha! det hadde vært villt! Men du pendler til grimstad grunnet studier eller? Ingeniør kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2012 Har leilighet der Men ja, studerer ingeniør BMWen står hjemme hos ho mor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Har leilighet der Men ja, studerer ingeniør BMWen står hjemme hos ho mor Aha! alltid godt og trygt oss ho mor ja! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2012 Ja, så mye som den bilen står stille, er det viktig... Nå skal jeg ut i garasjen og polere felger Og jeg må se om jeg kan finne meg noe 2000 papir ^^ Vil ha det shiny!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Ja, så mye som den bilen står stille, er det viktig... Nå skal jeg ut i garasjen og polere felger Og jeg må se om jeg kan finne meg noe 2000 papir ^^ Vil ha det shiny!! Det blir bra! må få ut et par bilder etterpå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2012 Javisst... Blir blankt dette Snart ferdig med en felg... Må avgårde å få meg noe 2000 papir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå