Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Smells like win :D

Passet diffen rett over eller måtte du bytte drivakslinger, mellomaksling etc?

Byttet bakerste del av mellomakselen, og flensene på diffen... var en enkel jobb, når man har gjort det en gang :-)

Håper det blir bra!! :)

Skrevet

Nei, bare å bytte flenser, så man slipper å bytte stikkakslinger :)

Syntes også den ble kvikkere på aksen grunnet mindre giring... jeg syntes det var en flott oppgradering :)

Skrevet

Da har jeg begynt litt på felgene, og tror dette blir knask!! :-) Kommer vel litt bilder i morgen tenker jeg :-) All lakk er nå vekk fra felgene, og jeg har tatt vekk litt sår...

Skrevet
Da har jeg begynt litt på felgene, og tror dette blir knask!! :-) Kommer vel litt bilder i morgen tenker jeg :-) All lakk er nå vekk fra felgene, og jeg har tatt vekk litt sår...

Dette blir bra mysild! tror jeg også må få meg Throwing stars nå!

Haha! neida :D

Skrevet
Haha! Om du skulle kjørt rundt i en bil så lik min, hadde mange hilst på oss :lol:

Haha! det hadde vært villt! Men du pendler til grimstad grunnet studier eller? Ingeniør kanskje?

Skrevet

Ja, så mye som den bilen står stille, er det viktig... Nå skal jeg ut i garasjen og polere felger :P Og jeg må se om jeg kan finne meg noe 2000 papir ^^ Vil ha det shiny!! :-D

Skrevet
Ja, så mye som den bilen står stille, er det viktig... Nå skal jeg ut i garasjen og polere felger :P Og jeg må se om jeg kan finne meg noe 2000 papir ^^ Vil ha det shiny!! :-D

Det blir bra! må få ut et par bilder etterpå da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...