///Mysild Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 Da har jeg blitt ferdig med 3 felger, og venter på siste dekk! Hva syntes folk? Fargen ble litt lys her pga møkka htc kamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Ser JÆVLIG bra ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Lukter gromt av dette her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Sikle sikle! dette ble bare ubergromt sondre! Har du med deg bilen på driftinga i parken 11 august eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 gleder meg til og se dissa live skal du på driftinga 12 august også? jobber lørdagen,så må nok opp om søndagen jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 Er jeg som har laget plakaten til driftinga, og alle bildene er mine, så jeg må vel stille opp! Tror dette blir FET når jeg får det på bilen!! Gleder meg som en unge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Er jeg som har laget plakaten til driftinga, og alle bildene er mine, så jeg må vel stille opp! Tror dette blir FET når jeg får det på bilen!! Gleder meg som en unge! Ja regnet med at du stiller opp, men er nødt til å se bilen LIVE! gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 Er ikke så mye å se igrunn. Du kan jo bare gå ut i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Er ikke så mye å se igrunn. Du kan jo bare gå ut i garasjen Haha! Joda, men vil se bilen med den "nye looken" i sin helhet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 få'rem på bila daa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 4, 2012 Forfatter Share Skrevet August 4, 2012 få'rem på bila daa Kan ikke kjøre rundt med 4 felger og 3 av dem med gummi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 4, 2012 Forfatter Share Skrevet August 4, 2012 Er ikke så mye å se igrunn. Du kan jo bare gå ut i garasjen Haha! Joda, men vil se bilen med den "nye looken" i sin helhet! Skal se om ikke jeg får polert bilen også før helga da hehe Selv om jeg regner med 60 arbeidstimer neste uke... :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 Er ikke så mye å se igrunn. Du kan jo bare gå ut i garasjen Haha! Joda, men vil se bilen med den "nye looken" i sin helhet! Skal se om ikke jeg får polert bilen også før helga da hehe Selv om jeg regner med 60 arbeidstimer neste uke... :/ Tror det blir bra! å inni helvete med overtid?? lite folk på jobb eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 4, 2012 Forfatter Share Skrevet August 4, 2012 Jobber for et montasjefirma, så jeg jobber bare av og til Som oftest 10-14 timers arbeidsdager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 4, 2012 Forfatter Share Skrevet August 4, 2012 Da har bilen blitt polert med s17 på oransje schollpute på Meg`s G220 DA. Så godt som ALLE ripene av betydning forsvant! Bilen så tatt med Meg`s showcar glaze på finishing pad på G220en og så ble yellowwaxen lagt på med bare nevene. Den får et nytt lag i morgen og skal stå å vente til felgene kommer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå