Michter Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 18 000kr! Et heftig lyssterkt telezoom objektiv ell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 29, 2012 Forfatter Share Skrevet November 29, 2012 Canon 70-200mm L USM F2.8 IS II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Ta deg en tur sydover istedet Der kan du få den en god del billigere, så kan du spandere på bilen og kameraet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 29, 2012 Forfatter Share Skrevet November 29, 2012 Har gode kontakter i Polen, så bilen er ikke noe sak, men linsa kan jeg skrape ned til 16500 som billigst, men jeg vil ha det norske forbukerkjøpsgarantien på 5 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Ja, ser jo den Kjekt å ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 29, 2012 Forfatter Share Skrevet November 29, 2012 Ja, det er den eneste grunnen. en L linse er jo ikke det som går i stykker fortest hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 Hvordan side på forumet står det hva du har gjort med kanten på felgene for å få di så blank ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 Har gode kontakter i Polen, så bilen er ikke noe sak, men linsa kan jeg skrape ned til 16500 som billigst, men jeg vil ha det norske forbukerkjøpsgarantien på 5 år kan de kontaktene dine i Polen fikse min bil også eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 30, 2012 Forfatter Share Skrevet November 30, 2012 Har gode kontakter i Polen, så bilen er ikke noe sak, men linsa kan jeg skrape ned til 16500 som billigst, men jeg vil ha det norske forbukerkjøpsgarantien på 5 år kan de kontaktene dine i Polen fikse min bil også eller? Godt mulig, men tviler på jeg surrer min ned der. Vil bygge om selv, for å få det godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 30, 2012 Forfatter Share Skrevet November 30, 2012 Hvordan side på forumet står det hva du har gjort med kanten på felgene for å få di så blank ? Jekk bilen opp, skru av bakdekkene, sett på felgene uten deksler, start bilen, put den i 5 gir og puss i vei Begynte med bryne (knivsliper) for å få bort det værste, så brukte jeg 80-120-180 tørrslipp, så var det 150-300-400-600-800-1200-1500-2000-2500-4000 våtslipepapir og så meguiars alupolish på slutten Men skal gå over med et proft alupolishkit kjøpt på Gasolin.no senere Selv om jeg ikke tror det blir mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 Har gode kontakter i Polen, så bilen er ikke noe sak, men linsa kan jeg skrape ned til 16500 som billigst, men jeg vil ha det norske forbukerkjøpsgarantien på 5 år kan de kontaktene dine i Polen fikse min bil også eller? Godt mulig, men tviler på jeg surrer min ned der. Vil bygge om selv, for å få det godkjent tenker mest på fiks av rust og lakkering jeg da, bryr meg ikke om motor jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 30, 2012 Forfatter Share Skrevet November 30, 2012 Hehe Kan sjekke når jeg skal ned Er jo helt sør i Polen madammen bor, så er jo et godt stykke å kjøre :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 Akkurat! tøft! da vet jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Skjer det nnoe her da? Jeg sitter å ser på blanke biler så kom jeg på at din er jo superblank! tok meg en titt å husket rett! ser ut som et speil Så da lurte jeg på hva er trikset ? har du nå innvendinger mot scholl sin 3 steps serie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Bruker din mye bensin? Kjøpte en 320ia som drikker noe veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå