-Sammy Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 hehe ser jo ut som du har hatt innbrudd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 hvis du kommer ned med bilen i den tilstanden, så er det en fare for at du blir stoppa og sendt til teknisk kontroll...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Ja fare for det Hehe. Må legge ut masse bilder Sondre Ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 5, 2008 Forfatter Share Skrevet April 5, 2008 hehe... ser lettere værre ut nå ja hihi.... bilder kan komme i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Hmmm, spanande. Kas farge va det felgene sku bli igjen? Gjekk glipp av avgjørelsen din der eg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 5, 2008 Forfatter Share Skrevet April 5, 2008 så hvite jeg klarer hehe... har også prøvd å sote grøftelys, og det gikk som en drøm... så nå blir det mørkt i fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 5, 2008 Forfatter Share Skrevet April 5, 2008 og restify, det er nok ikke mer en 3 dager etter bilen er lakka, at den blir stjålet eller noe... typisk min uflaks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 og restify, det er nok ikke mer en 3 dager etter bilen er lakka, at den blir stjålet eller noe... typisk min uflaks Off, nei du må kje tenka sånn da... trur det kan bli bra eg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 og restify, det er nok ikke mer en 3 dager etter bilen er lakka, at den blir stjålet eller noe... typisk min uflaks hahah neineinei jeg og kriss skal sitte vakt vi Han med remington og jeg med alu-batt, så no worries Kommer det noen klåfingra små¤"!%" så skal vi ordne så de ikke husker hva de heter før sankthans, om vi da ikke strekker oss etter noe mer permanent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 så hvite jeg klarer hehe...har også prøvd å sote grøftelys, og det gikk som en drøm... så nå blir det mørkt i fronten hvordan gikk du frem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Slutt resultatet blir nok bra Helt til din første steinsprut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 6, 2008 Forfatter Share Skrevet April 6, 2008 Slutt resultatet blir nok bra Helt til din første steinsprut DU MÅTTE SI DET hehe maurtin... matte forsiktig, og la på mange lag med klarlakk med sort i ... 20-80 forhold... ble gromt... bilder kommer når bilen kommer hjem etter helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 og restify, det er nok ikke mer en 3 dager etter bilen er lakka, at den blir stjålet eller noe... typisk min uflaks Da kan du få låne ''kniven'' min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 og restify, det er nok ikke mer en 3 dager etter bilen er lakka, at den blir stjålet eller noe... typisk min uflaks hahah neineinei jeg og kriss skal sitte vakt vi Han med remington og jeg med alu-batt, så no worries Kommer det noen klåfingra små¤"!%" så skal vi ordne så de ikke husker hva de heter før sankthans, om vi da ikke strekker oss etter noe mer permanent. hvem fanken er Kriss? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 7, 2008 Forfatter Share Skrevet April 7, 2008 ja takk... kan godt låne kniven på ubestemt tid hehe... du er kriss som i krisssss... altså, sleip som en slange Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå