///Mysild Skrevet April 7, 2008 Forfatter Share Skrevet April 7, 2008 Bilen er bortevekke? ja, den er på ferie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 nei nå må jeg slutte å ødelegge tråden til Mysild her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 Bilen din ser så matt ut, noe som har skjedd med den? Blir bra nå. Har muligens litt ting du skal få lov å sote hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 7, 2008 Forfatter Share Skrevet April 7, 2008 haha nja, kanskje.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 7, 2008 Forfatter Share Skrevet April 7, 2008 btw, x-brace har ankommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 8, 2008 Forfatter Share Skrevet April 8, 2008 enda en pakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 11, 2008 Forfatter Share Skrevet April 11, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 hehe ser ut som jeg må ta med meg jekk når mysild er inne på mc,en og spiser De skal jeg ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 11, 2008 Forfatter Share Skrevet April 11, 2008 hhahahah du kan jo prøve deg hehe skal sette på carbon merkene og ///m klister og gummi i morra... så det blir fint ps: godt jeg ikke har bilen min til treffet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Ser ut som det kan bli bra dette. Er det mulig å få tak i carbon-look M-merker til felgene også. De små der altså... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 11, 2008 Forfatter Share Skrevet April 11, 2008 tror jeg skal godt gjøres, men vet aldri hehe... må jo ha ///M i ///M fargene takk for fototime btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Har et speilrefleks til salgs vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 11, 2008 Forfatter Share Skrevet April 11, 2008 liker bedre å låne av deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Hehe, kan jo bli bra detta. :D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 12, 2008 Forfatter Share Skrevet April 12, 2008 håper på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå