///Mysild Skrevet April 14, 2008 Forfatter Share Skrevet April 14, 2008 nå ble den deilig strøken bil, utrolig pen e36 takk skal dere ha Har blinklysa fremme noen funksjon i det hele tatt nå? Kunne du prøvd å få fanga det på bilde i så fall?Har lenge fundert på å gjøre det samme selv, men siden bilen min er importert har jeg ikke blinkers på sidene. Og blinklys er igrunn en kjekk funksjon til tider. blinker fint de ikke noe problem hehe.. skal få selvgode ad|os til å ta et bilde hehe Det blinker fortsatt oransje, så burde være lovlig. Kanskje ikke like synlig i dagslys som før, men blinker...Jeg må kanskje få tatt bilde av det siden han er for inkompetent med kamera selv hehe tufs Ble bra dette og hvite felger er ikke feil heller takk for det var litt skeptisk, men ble ganske så fornøyd Si fra om du kjenner noen som selger Contour-felger Mysild. Du er tydeligvis i "miljøet" som ad|os sa, snakk med inthe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loffen Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 "inthe" hadde noen til salgs for noe uker siden hvertfall Han solgte de... Satt å venta på bilder, og da jeg purret var de solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Kjedelig... Men det kommer slike ut til salgs i ny og ne. Er de M3-felgene som oftest ligger ute for salg hvertfall. Er det ikke så nøye om du får orginale eller ikke er det hvertfall ikke vanskelig å få tak i. Må jo være selvgod når jeg kan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loffen Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Replicafelgene har polert kant = æsj Edit: Ikke alle viser det seg Finner ikke slike felger til salgs i Norge nu jeg Så det sto på den bilen som ble totalvrak i stryn (hvor den 15 år gamle jenta døde ) ... men regner med disse er ubrukelige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Dra meg baklengs for noen herlige bilder! Og herlig bil! Gratis med ett kjempebra resultat Mysild=) Av ALLE e36 jeg har sett er denne meget høyt oppe på lista, og fronten med xenon og de AE'ene var uten tvil helgas peneste! Nå venter vi bare på motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 15, 2008 Forfatter Share Skrevet April 15, 2008 takk du var litt skeptisk til de hvite felgene skjønte jeg hehe... motoren ja, ikke godt å si når den kommer... etter PKK neste august Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Se der ja! Dette ble bra! Visste det kom til å se bra ut med hvite felger Kanskje jeg skal lakkere mine Contour felger hvite også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 15, 2008 Forfatter Share Skrevet April 15, 2008 hehe ble ikke så halvgalt eller hva jeg er ganske så fornøyd hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 takk du var litt skeptisk til de hvite felgene skjønte jeg hehe... motoren ja, ikke godt å si når den kommer... etter PKK neste august Ja, smalt ikke med engang for meg med de hvite felgene nei. Faktisk synes jeg de ser bedre ut på bilder og på kvelden i motsetning til dagslys. Men tror det er en vane sak. Stilig og særegent ble det i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 15, 2008 Forfatter Share Skrevet April 15, 2008 hehe... kan være enig der, men av en eller annen grunn, liker jeg ikke countur sett normalt på... er noe rart med de da... hehe... men blir freit nå de er nyvasket, for det var de ikke på treffet... var noe dritt der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 Fytti feite fa** i he****** for en herlig E36!! Den er AKKURAT slik en e36 skal se ut:D:D send meg PM om du skal selge den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 17, 2008 Forfatter Share Skrevet April 17, 2008 Fytti feite fa** i he****** for en herlig E36!! Den er AKKURAT slik en e36 skal se ut:D:D send meg PM om du skal selge den :-D:-D:-D TAKK FOR DET ble vel ikke så halvgal skal nok ikke selge den på ei stund nei.. hehe... begynner jo å bli som jeg vil ha den hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 17, 2008 Forfatter Share Skrevet April 17, 2008 vært på photoshoot i dag meg ad|os som fotograf... her kommer bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 Hmmm... Er ikke rust nederst på døra jeg ser håper jeg? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Får da ikke håpe det på en nylakkert bil eneste som er noe dritt med nylakkert bil (snakker av 2gangers erfaring) er at man konstant er overnervøs for å få riper og steinsprut... og desverre kommer det så altfor fort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå