Gå til innhold

///Mysilds E36 *Update* Felger på!! Nye bilder s262

///Mysild
 Share

Anbefalte innlegg

nå ble den deilig ;)
strøken bil, utrolig pen e36 :D

takk skal dere ha :-)

Har blinklysa fremme noen funksjon i det hele tatt nå? Kunne du prøvd å få fanga det på bilde i så fall?

Har lenge fundert på å gjøre det samme selv, men siden bilen min er importert har jeg ikke blinkers på sidene. Og blinklys er igrunn en kjekk funksjon til tider. :roll:

blinker fint de :-) ikke noe problem ;-) hehe.. skal få selvgode ad|os til å ta et bilde ;-) hehe

Det blinker fortsatt oransje, så burde være lovlig. Kanskje ikke like synlig i dagslys som før, men blinker...

Jeg må kanskje få tatt bilde av det siden han er for inkompetent med kamera selv hehe

tufs :-P

Ble bra dette og hvite felger er ikke feil heller :wink:

takk for det :-) var litt skeptisk, men ble ganske så fornøyd :-)

Si fra om du kjenner noen som selger Contour-felger Mysild. Du er tydeligvis i "miljøet" :P

som ad|os sa, snakk med inthe ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjedelig... Men det kommer slike ut til salgs i ny og ne. Er de M3-felgene som oftest ligger ute for salg hvertfall. Er det ikke så nøye om du får orginale eller ikke er det hvertfall ikke vanskelig å få tak i.

Må jo være selvgod når jeg kan :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Replicafelgene har polert kant = æsj

Edit: Ikke alle viser det seg

Finner ikke slike felger til salgs i Norge nu jeg :P Så det sto på den bilen som ble totalvrak i stryn (hvor den 15 år gamle jenta døde :()

... men regner med disse er ubrukelige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra meg baklengs for noen herlige bilder! Og herlig bil! Gratis med ett kjempebra resultat Mysild=) Av ALLE e36 jeg har sett er denne meget høyt oppe på lista, og fronten med xenon og de AE'ene var uten tvil helgas peneste! Nå venter vi bare på motoren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk :-D

du var litt skeptisk til de hvite felgene skjønte jeg :-P hehe...

motoren ja, ikke godt å si når den kommer... etter PKK neste august ;-)

Ja, smalt ikke med engang for meg med de hvite felgene nei. Faktisk synes jeg de ser bedre ut på bilder og på kvelden i motsetning til dagslys. Men tror det er en vane sak. Stilig og særegent ble det i allefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti feite fa** i he****** for en herlig E36!! Den er AKKURAT slik en e36 skal se ut:D:D

send meg PM om du skal selge den :love::love::love::love:=P~=P~=P~=P~

:-D:-D:-D:-D

TAKK FOR DET :-) ble vel ikke så halvgal :-P

skal nok ikke selge den på ei stund nei.. hehe... begynner jo å bli som jeg vil ha den :-) hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...