The StigMeister Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 M-tech som gjelder Nydelig bil! MEN, hvorfor har du ikke lakert listene? Er vel det eneste jeg har å sette fingern på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 oioioi her var jo ALT nydelig ! *sukk* strøkent.com' Båt! Meget meget fint bilde! Det er perfekt jo! Gutsy move.. Dere får det til ! dyktig fotograf + strrøken bil kan ikke gå galt. Tommeln opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Ser jeg øya?? hehe, tenker du gleder deg til den første steinspruten nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Penere uten lakkerte lister, og dessuten mer praktisk i tilfelle du riper opp belien hehe Er ute på øya ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Pene bilder Blitt så bra den bilen Sondre! Og bra bilder Ad|oS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Ja, vist faen... Brygga nede ved butikken jo;) Visste ikke at den båten hadde sunket. Så du noen mutanter forresten:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 18, 2008 Forfatter Share Skrevet April 18, 2008 Hmmm... Er ikke rust nederst på døra jeg ser håper jeg? :S er nok ikke rust nei... hehe... støv bilen blir jo skitten med en gang jeg prøver å vaske den Får da ikke håpe det på en nylakkert bil eneste som er noe dritt med nylakkert bil (snakker av 2gangers erfaring) er at man konstant er overnervøs for å få riper og steinsprut... og desverre kommer det så altfor fort... ja, er nærvøs i går tok jeg med selv i å bråbremse på e39, når en lastebil kjørte inn foran meg... hehe... var ingen bak da... M-tech som gjelder Nydelig bil!MEN, hvorfor har du ikke lakert listene? Er vel det eneste jeg har å sette fingern på takk vil ikke ha lakkerte lister, dama er glad i bumper care, så de er svarte hele tia uansett RESTIFY: hehe... ja, var "lettere" nærvøs når jeg skulle ut dit, men hadde jo langt igjen... hehe... halvard ville ikke la meg "få" de bildene, han vill ha de selv til sin bil hehe... Ser jeg øya?? hehe, tenker du gleder deg til den første steinspruten nå STFU! dårlig med mutanter... vi gikk før det ble mørkt Penere uten lakkerte lister, og dessuten mer praktisk i tilfelle du riper opp belien heheEr ute på øya ja det jeg også tenkte Pene bilder Blitt så bra den bilen Sondre! Og bra bilder Ad|oS hehe... ja, han var som en unge der han løp rundt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Du skal ikke mobbe ungene Mysild Alle har sine gleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 18, 2008 Forfatter Share Skrevet April 18, 2008 hadde det jo gøy selv hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Godt du ikke liker lakkerte lister På denne fargen passer det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 19, 2008 Share Skrevet April 19, 2008 Ble smooth denne ///Mysild! Et stykk grisepen E36 du har fått deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 19, 2008 Forfatter Share Skrevet April 19, 2008 Godt du ikke liker lakkerte lister På denne fargen passer det ikke. helt enig, derfor jeg ikke har det Ble smooth denne ///Mysild!Et stykk grisepen E36 du har fått deg takk må bare få på de siste tingene etterhvert nå, så begynner det å hjelpe ting som skal på og må gjøres: x-brace bilstein b8 takforlenger panserdemper og matte SKIKKELIG vask inni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet April 19, 2008 Share Skrevet April 19, 2008 Utrolig pen E36! M-tech og svart kler omtrent en vilken som helst bmw, og når det er så gjennomført som dette blir det lekkert! Og Ad|os, tror du må vise meg noen tips med kameraet hvis vi treffes på neste stavangertreff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 19, 2008 Share Skrevet April 19, 2008 Hehe, bare flaks at bildene ble bra Har nok ikke så mye å lære vekk, men har du spørsmål skal jeg nå svare så godt jeg kan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 19, 2008 Share Skrevet April 19, 2008 Tøffe bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå