Astri Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Har veldig sansen for bilen din mysild. Synes du burde dra den med deg på treff her i haugesund i sommer eg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 23, 2008 Forfatter Share Skrevet April 23, 2008 faen for ein flott cupe.. hvor oppholder du bilen ? trygt i garasjen hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 23, 2008 Forfatter Share Skrevet April 23, 2008 b10 er vel blanding av b6(bak) og b8(foran) b6 er lange dempere, b8 er korte, tror stivheten skal være den samme, forskjellen er bare lengda på selve demperen vet, har lagt merke til dette, ser liksom ikke ut som om den er lavere enn min, og min er 60... hmmm... astri: mulig det kanksje blir et treff i stavanger på sommeren... hvem vet men til rudskogen skal jeg nok må jo stille ut med bimmers.no hvis det blir noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Men din er lav til å være senket 60mm Mysild! Min er jo senka 40mm med samme merket, samt senkeskåler. Da skal det jo være 5-10mm forskjell i høyden mellom dem, og det er "litt" mer enn det... Ikke lange turen til Haugesund! Vi får ta en roadtrip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 23, 2008 Forfatter Share Skrevet April 23, 2008 hehe ja, forsåvidt... blir senkeskåler på meg også hvis den blir for høy hehe... mulig, får se åssen det blir med jobbing og ferie hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 23, 2008 Forfatter Share Skrevet April 23, 2008 første håndvask overstått i dag! med maguiars vaskehanske og tørkefille lettere nervøs, men gikk fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Ikke lange turen til Haugesund! Vi får ta en roadtrip Det va rette innstilligen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Dette er noe du skulle hatt http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E36- ... dZViewItem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Har vist ham det allerede. Kan ta "økonomiversjonen" med 3M-film som man kjøper på hobbybutikken for å lage en beskyttelsesfilm til dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 24, 2008 Forfatter Share Skrevet April 24, 2008 jepp, skal nok gjøre som halvard sier mye greiere og billigere hehe... men det var i tankene, helt til jeg prøvde sotingen selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Blitt nydelig bilen din, Mysild Cred! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 24, 2008 Forfatter Share Skrevet April 24, 2008 takk skal du ha "hygge" du får jo snart pelle deg på et treff så vi får møtes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Dette er noe du skulle hatt http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E36- ... dZViewItem Så nice ut det kitet der, men savner bilder påmontert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 25, 2008 Forfatter Share Skrevet April 25, 2008 ser for meg at det blir boblete og fælt jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet April 25, 2008 Share Skrevet April 25, 2008 Bare å gjøre det skikkelig det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå