maurtin Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 mens du er igang, kunne du trenke deg å ta et bilde av demperen bak àla dette? lurer bare litt på om jeg har alt jeg trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2008 da var demper byttet over, og x-brace montert... har også lakket skiver og klosser og kalipere... bilen ble litt høyere nå, men det får nok satt seg litt ettehvert ikke galt at 3 dempere var helt ødelagte hehe slik maurtin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 yes takk, da ser det ut som jeg har det jeg trenger likevel:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 Hvorfor lakkere skivene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2008 Hvorfor lakkere skivene? pga jeg ikke like rust fargen derfor det på bremseflaten forsvinner, så det ser mye bedre ut, og felgene blir ikke like fort svarte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 Legg ut bilde med felgene på da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2008 kommer etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 Fornøyd med demperne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 merker du noe av den Xbjelken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 Lakk på skivene er jo lurt Dårligere bremseeffekt inntil det slites bort, men tar vel ikke lange tiden uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2008 veldig fornøyd merker vel ikke så mye til den akkurat, siden jeg også bytte demperene... tok 400meter med kjøring så var alt borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 Utrolig pen bil! likte fargen på felgene. Kanskje jeg skal lakkere mine like, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2008 takk det er hvit tett farge bare sånn hvis du skulle lure Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Lakkerte mine tåkelys også.. Syns ikke det ble like bra.. Får absolutt ikke helt følelsen med de.. Åssen er de på din? Noen bilder av de med GODT sollys på?? Siden vi har like farge å alt mener jeg.. Mine ser ut som om jeg har noen lakka deksler i feil farge der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Juuuhuu... Innlegg 1500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå