///Mysild Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2008 de blir veldig brun aktige med sollys rett inn fra sia... men hvis du har på nok klarlakk og lar de tørke godt... så forsvinner en del av det kan prøve å ta noen i morra grattis med dobbelstjerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Nja.. Mine er faktisk svartere enn bilen... Hadde på litt mange strøk.. Også spørs det vel helt på typen spray.. Selv brukte jeg Motip Baklyktespray fra Meca.. Har nå hvertfall sett de.. Og på MIN bil og med den sprayen ble det ikke bra.. Mulig jeg skal fjerne det igjen og ha på bare noen lag slik at jeg får se åssen det er bare lett tonede.. Kan bli FOR flashy med crystal crom også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2008 mulig... men jeg er fornøyd med min i hvertfall hehe... merkelig det blir så rart, men kan være pga bakgrunnen i dine lykter ja... treffes kanskje en gang i sommer... vi pleier å ha vår årlige tur opp røldal og fra odda over til geilo... så får kanksje møtes da hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Ja det er BARE å komme det.. Men hva f... gjør dere på geilo om sommern? Er jo Ghost town og japaneser-overnattingsplass det her da? Fin kjøretur da..Det er det.. Men bør tenke seg litt om nedover rv7 fra Geilo til Ål hvertfall.. Er ikke så ille nå som om vintern da det er telehiv, men steike så dårlig veien er.. Har sett værre, men likevel... Hovedåre mellom Oslo-Bergen burde kanskje vært bedre? Men klart det.Ta kontakt med emg før du kommer så skal vi nok få møttes.. Er endel Bmwer her oppe blant ungdom.... Går over 10 bare på Geilo.. Noen som har skjønt det veitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2008 heheh... drar bilene våre over fjell og dritt haha... ja, vi var 5 gutter i en sierra doch, med combat for 2 år siden... stakkars bil! hehe... så bodde vi på et sånt camping sted... var faktisk 2 bmwer å se, og et par 200sxer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 fler som har lakkert lyktene også, hehe... tror bilen min er en slangs blanding av Mysild og Teddysen sin... samme farge også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 LOL!! blir en skikkelig kopiskare dette hehe... du får lage en tråd da Riefarn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Hehe... Ja men det er bra.. Da fins det en standard på åssen en E36 burde være. Diamantsvart og Diskre med noen feite felger som vekker oppsikt For min del blir del vel å ta var på disse lyktene, men gå tilbake til crom med litt mindre soting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Bilde fra oppbyggingstråden... Fin bil... Fadern meg omtrent DØNN lik min gamle Og da er den også veldig lik min "nye" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 ikke dum hvis den er blanding av min og din kevin, så må den jo være verdens fineste e36 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Hehe, Uten tvil:p Nei, men dere har 3 nydelige biler;) Var det på Geilo du overnatta som du så de 200sxne og bmwnè?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Lenge siden du har kommet med noen bilder nå Sondre. Ikke et lite ett i morgensola engang Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 Hehe, Uten tvil:p Nei, men dere har 3 flotte biler;) Var det på Geilo du overnatta som du så de 200sxne og bmwnè?! 4 med din jepp... en grønn og en blå... var vel s14 om jeg husker riktig... var jo to år siden da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 Lenge siden du har kommet med noen bilder nå Sondre. Ikke et lite ett i morgensola engang Hehe hehe skal nok få knipset noe etterhvert men er jo ikke så mye å ta bilde av da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Hehe, Uten tvil:p Nei, men dere har 3 flotte biler;) Var det på Geilo du overnatta som du så de 200sxne og bmwnè?! 4 med din jepp... en grønn og en blå... var vel s14 om jeg husker riktig... var jo to år siden da Tja... Thore Har jo en Blå herja en Og bror hans "bogen" her inne, har jo en grønn E30 som er bra strøken.. Sakset ett bilde fra klubbsiden av "bogen" sin: Og ellers... S14 altså? Tja.. Stian hadde vel S14 på den tiden? Og kan hende du så noen tilreisende.. For 2 år siden hadde jo jeg Bmwen men da med kun Infinity I styling, og det var jo da Borgen hadde sin M5 E34 like hel... Den er jo blå med M5-sølv skjørt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå