vetu03 Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Hmm, ja har gått en grønn s14 her. men hvet ikke om den var her for 2 år siden... Men en blå hvet jeg ikke, har gått en lilla/svart men han har kjøpt seg bmw.. Hmm, tja! Litt spess farge da, diamant svart er jo rå da.. Men ellers helt grei;) Blir nok bra når de siste endringene er på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Var det bmwn eller 200 som var blå og grønn? Tenkte på 200 til stig og stian jeg kevin. Stig sinn kunne jo se litt mørk blå ut av og til. Og stian sin var jo grønn. Men går faktisk veldig masse bmw i dalen nå ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 bmwen var mørk... sedan med en del styling på e36 mulig det var din kev? er jo noen år siden så.. hehe... så vet ikke om du kanksje husker en knall blå sierra? hehe... 200ene var blå aktig og grønn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Hehe, Sikkert kevin sin det ja.. Husker du hvilke typer felger det satt på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Hvis bilen så ut slik den gjør på side 1 i prosjekttråden min så kan det godt hende.. Mulig også med en annen stygg fanger foran.. Og min er vel den eneste svarte oppe i her med styling ja.... Så det må nok ha vært den Er godt mulig jeg husker den der sierraen ja.. Hvis jeg tenker meg om har jeg sett den der her oppe, eller på Rudskogen.. Hmm.. Husker ikke helt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 ja, er den haha... vittig husker bare at det var noen 5 eika felger... hehe... hmmm... den har aldri vært på rudskogen i min kamerats eie... var der kanskje i fjor, det vet jeg ikke, for den har blitt byttet ut med cosworth hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Den sierraen lurer jeg på om jeg har sett... Dere parkerte den vel ikke i senrtum en gang?! utenfor butikken ved rundkjøringen?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Hehe... Joda.. Den er jo "nesten" lik nå å da.. Er ikke store forskjellen i grunntrekka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Hehe... Joda.. Den er jo "nesten" lik nå å da.. Er ikke store forskjellen i grunntrekka Nja, du ser at det har skjedd noe med den når du møter de hvertfall:) hehe Men sånn er det med kjennere, får som regel med seg mye mer detaljer enn en som ikke hadde innteresse av det gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 Den sierraen lurer jeg på om jeg har sett... Dere parkerte den vel ikke i senrtum en gang?! utenfor butikken ved rundkjøringen?! ja, kan stemme det hehe... stod å råna litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 Hehe... Joda.. Den er jo "nesten" lik nå å da.. Er ikke store forskjellen i grunntrekka Nja, du ser at det har skjedd noe med den når du møter de hvertfall:) hehe Men sånn er det med kjennere, får som regel med seg mye mer detaljer enn en som ikke hadde innteresse av det gjør. ser ikke forskjell jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Hehe!!! Sikkert noen av de og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Er jo helt sant det da.. Er ikke helt sikker på om DU har fått med deg alle detaljene engang vegard.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Har du feks fått med deg at dekslene ved på siden av soltaket er lakkert? Eller at den tynne lista mellom de to bakvinduene er lakkert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 heheh.... Tviler jeg ikke på engang.... "Ser og ser, og det dukker opp nye ting gang etter gang";) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå