Gå til innhold

///Mysilds E36 *Update* Felger på!! Nye bilder s262

///Mysild
 Share

Anbefalte innlegg

Hmm, ja har gått en grønn s14 her. men hvet ikke om den var her for 2 år siden... Men en blå hvet jeg ikke, har gått en lilla/svart men han har kjøpt seg bmw..

Hmm, tja! Litt spess farge da, diamant svart er jo rå da.. Men ellers helt grei;) Blir nok bra når de siste endringene er på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var det bmwn eller 200 som var blå og grønn?

Tenkte på 200 til stig og stian jeg kevin. Stig sinn kunne jo se litt mørk blå ut av og til. Og stian sin var jo grønn. Men går faktisk veldig masse bmw i dalen nå ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bmwen var mørk... sedan med en del styling på e36 :-P mulig det var din kev?

er jo noen år siden så.. hehe... så vet ikke om du kanksje husker en knall blå sierra? :-P hehe...

HPIM0277.jpg

200ene var blå aktig og grønn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis bilen så ut slik den gjør på side 1 i prosjekttråden min så kan det godt hende.. Mulig også med en annen stygg fanger foran..

Og min er vel den eneste svarte oppe i her med styling ja.... Så det må nok ha vært den :)

Er godt mulig jeg husker den der sierraen ja.. Hvis jeg tenker meg om har jeg sett den der her oppe, eller på Rudskogen.. Hmm.. Husker ikke helt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, er den :-) haha... vittig :-) husker bare at det var noen 5 eika felger... hehe...

hmmm... den har aldri vært på rudskogen i min kamerats eie... var der kanskje i fjor, det vet jeg ikke, for den har blitt byttet ut med cosworth :-P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Joda.. Den er jo "nesten" lik nå å da.. Er ikke store forskjellen i grunntrekka ;)

Nja, du ser at det har skjedd noe med den når du møter de hvertfall:) hehe

Men sånn er det med kjennere, får som regel med seg mye mer detaljer enn en som ikke hadde innteresse av det gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Joda.. Den er jo "nesten" lik nå å da.. Er ikke store forskjellen i grunntrekka ;)

Nja, du ser at det har skjedd noe med den når du møter de hvertfall:) hehe

Men sånn er det med kjennere, får som regel med seg mye mer detaljer enn en som ikke hadde innteresse av det gjør.

ser ikke forskjell jeg :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...