///Mysild Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 hmmmm.... lakkert såpass du ja? ville ha mitt sort jeg hehe... jeg er unnskyldt for å ikke ha sett det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Tjah... Og enda har du ikke vel ikke sett den på bukk og titta under.. de var RIMELIG imponert gutta på verkstedet.. Slapp å få dritt i øya de timene de hadde den på bukken hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Har fått med meg den på soltaket faktisk, for der har min vært lakkert eller noe rart så halve har farge og halve ikke .. Så irriterer meg litt det. Så så det fort på din at det var fint, har også fått med meg at soltaket ditt går litt høyere opp enn mitt. Men ikke det mellom vinduene, så det når du sa det;) Bare ting du hvet det der;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Jah.. Og det blir vel lakkrt rubbel og bit av det andre også.. Har ett par ekstra dørdeksler(slik utvendig) så skal lakke de sort blank og se om det ble kulere.. Så får vi se hva slags løsninger jeg finner på.. Kan ikke sitte stille å finne ut nye løsninger.. Alt kan forbedres til det optimale, og det optimale vet du ikke før du har gått ett skritt for langt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Det går høyere på vipp enn ditt fordi jeg har modifisert det litt.. Og det igjen betyr at det ikke er så gunstig å ta det bakover.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 dere altså... hehe... akkurat som meg dere, alt kan bli bedre/fikses på hehe... artig... og et øye for detaljer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 dere altså... hehe... akkurat som meg dere, alt kan bli bedre/fikses på hehe... artig... og et øye for detaljer Er vel kanskje derfor resultatet ditt også har blitt såpass bra.. Og ellers? Har du også vokst litt på prosessen ///Mysild? At du faktisk ser på så mange bilder at du kommer til en konklusjon om at mye av det du likte før faktisk er bare pyton?? Første fangern påtenkt den "nye" 325i'en min var faktisk NTC 2 fangeren.. Det kan du lese i prosjekttråden relativt tidlig i tråden.. Side 3 eller noe.. Glad jeg valgte bort den altså.. Den ser ikke ut i måneskinn.. Og etterhvert så merker man at man setter større og større krav til detaljer.. Dessuten tar man sjeldent ett valg uten at det går an å reverse det.. De tåkelysene mine ble sotet mørke for at det var sprekk i ene glasset (allerede), og derfor prøvde jeg å sote de som en slags test, for å se om jeg skulle sote de nye jeg venter på også.. Også har du alle tankene rundt onepiece lykter, om det blir riktig, M3 gjeller, om det er oppbrukt, Baklykter, sideblink, Lakkerte/ulakkerte lister og hva som er praktisk, grillnettinger osv.. Men vegard? Har du lagt merke til at antenna er fjernet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Hehe, ja det der spurte jeg deg jo om, og da viste du ikke helt hva du skulle.. Også så jeg den jo når den var kommet hjem igjen fra lkk første gang, og da så jeg jo at du ikke hadde den der, men tenkte likssom ikke at du hadde fjærnet den.. Er akkurat som om jeg alltid har trodd du ikke har hatt.. Så nei, ikke sett det sånn likssom;) Men det blei best det, vekk med møkka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Hehe, tror det alltid kommer til å være ting jeg ikke har sett med den bilen;) Men en ting jeg så fort på mandag var grøftelyktene dine;) Så jeg når jeg kom inn på plassen. Så du foresten at jeg hadde lys i mine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 ja... og fikkd et med meg på bimmers at du hadde funnet det ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 har vel egentlig aldri tenkt så mye på annet en m-tech jeg da hehe... gamlebilen også... var kun bmw motorsport, og m-tech på den også... men det var jo før jeg fikk "lært" at det var det... hehe... eneste med den bilen var vel kanksje at jeg hadde crystal baklamper... var ikke så galt, for det andre alternativet var jo bare de med oransje på... men ja, må si jeg har mer og mer sansen for m-tech... en kamerat kjøpte noe flash styling, og en e46 frontfanger... virket ok for et og et halvt år siden, men nå er det helt pyton spørr du meg! har et par bilder nå... vet ikke om jeg ble helt fornøyd med resultatet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 før vask: etter vask: bumper care <3 hmmm... lakke den sort... EDIT: sprayet spyleveskedunken, skruen til den, og de 4 som klipser lyktene etter vask: lakkerte kalipere: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Ble bra nå... Ser forskjell hvertfall. Prøvde å vaske mitt litt på søndag også, men ble heller ikke helt fornøyd. Brukte du bare vann ell? Ble bra svart... Den var ikke dum;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 hvordan vasket du motorrom og hva dekte du til? Hvilke produkter brukte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 karroserirens først, og mauguiars såpe og en svamp, og vann... dekte til filter og xenonballastene kommer litt flere uppdatet etterpå... har lakket litt mere hehe... vet ikke om jeg ble fornøyd med den sort... kanksje jeg lakker den sølv heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå