marararius Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Få se et bilde av panseret også da! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2008 ja, men folien har jo noe med performance og gjøre så derfor det er som det er... da burde jeg jo lakke stabstaget også egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Det jo er fint med et avbrekk på bilen også noen plass:P syntes jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2008 ja ikke sant men en vassen spyleveskebeholder, er ikke avbrekket jeg er ute etter haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 ja ikke santmen en vassen spyleveskebeholder, er ikke avbrekket jeg er ute etter haha åh ikke det altså ?? Men ikke matt sort da altså sondre ? på toppdekselet altså.. Sånn eksoslakk 600*C er flott. Ellers ble det fint nedi der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2008 sort matt med klarlakk i en svak grad... hehe... bedre enn det var, men skal ta det ordentlig senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 Da er det på vei en gøy liten pakke til deg. Kommer sikkert om ikke altfor lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2008 oi oi oi konge mye kom det på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 Tar det på SMS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 Hva da, hva da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2008 det får du vite senere haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 hehe, ååå blir jo ikke noe særlig nysgjerrig da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
/// Bmw 4Ever \\\ Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 Helt grei bil. Det eneste du kunne gjot noe med er de felga, likte ikke de desverre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 pen bil samme farge som på min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 Er nok diamantsvart denne også ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå