morwik Skrevet Mai 22, 2008 Share Skrevet Mai 22, 2008 Haha. Det var din bil, ja. Husker du jeg som svingte over i den busslomma i vågsbygd i den grå lille varebilen? Du hadde USAKLIG lav klaring under bilen på noen bakketopper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Mai 22, 2008 Share Skrevet Mai 22, 2008 skulla likt å sett deg kjøre på sunnmøre med 70mm senk.. lykke til sei jeg bare edit: blir ikke camberen frem veldig feil med så mye senk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 22, 2008 Share Skrevet Mai 22, 2008 Det er det man har camberjusterings-topplager til Kan jo få dem ned i 1500kr, så er nok kanskje noe å tenke på dersom men skal ha 70mm senk!?!? Poenget med mye senk er jo bare at man må ta det med ro. Har egentlig ikke hatt noe problem med min med 50mm senk + GT-leppe på ca 50mm. Forskjellen er jo at bilen blir en del lavere midt under hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2008 Haha. Det var din bil, ja. Husker du jeg som svingte over i den busslomma i vågsbygd i den grå lille varebilen? Du hadde USAKLIG lav klaring under bilen på noen bakketopper jepp heheh... skal være såpass skulla likt å sett deg kjøre på sunnmøre med 70mm senk.. lykke til sei jeg bare edit: blir ikke camberen frem veldig feil med så mye senk? nja, skulle vel klart å kjøre, men understellet er noe annet må regne med litt dekkslitasje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2008 da var det kommet pakke senkeskåler, blir montert i løpet av kvelden, har også byttet takrenne lister... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Mai 23, 2008 Share Skrevet Mai 23, 2008 hehe er det photosession på Brennåsen jeg ser:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2008 ja, viktig det sånn er det med lite folk på morgenene med mindre du kommer inn halveis i koma på kvisten der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2008 da er senkeskålene blitt satt på og jeg venter bare på at bilen skal ramle ned igjen så kommer det bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 du har sikkert sett denne før, men reklame for bilen din her gitt http://www.norvatio.mystore.no/ds_produ ... ts_id/7029 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2008 jepp i know er en gammel klassekamerat som har norvatio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 skal ikke klage da var litt pussig for jeg søkte på angel eys på google og da kom bilen din opp ganske tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2008 hehe men gamle bilder da lenge før den ble lakkert... eller, var fra januar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 hehe du for få han til og opptatere bilder da vett til slik den er nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2008 nja, får se på det hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 hehe skal kjøpe meg slik 96 models front som du har jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå