Dan Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 Hvorfor kjøpte du ikke ///M innstegslister istedet? Er vel ikke M3 du har? Ellers pen bil og rå vinge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 Hmm.. Syns ikke det er så forferdelig farlig jeg.. Har faktiskt aldri sett på det som noen big deal.. Har m3 front.. m3 lister.. M3 speil.. Har m3 girkule.. M3 instrument.. og jeg skal ha M3 interiør.. Og ja.. Har m3 innstegslister... Ser ikke på det som noe big deal.. Men så hadde det vært ett fett for meg om jeg kjøpte meg M-lister heller, men disse listene var montert når jeg kjøpte bilen... M-line er jo lagd for M3'er så samme det.. Når det kommer til ///M på baklokket.. så er jeg skeptisk.. For det her er bilens "identitet"... Denne plassen brukes for å identifisere bilen... Syns ikke det er så spes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 Nå står det ikke M3 på speilene og fangerne heller da. Det som er poenget. Noen stor greie er det ikke, nei, men personlig hadde jeg styrt unna alt som spesifiserer tydelig noe bilen ikke er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 17, 2007 Forfatter Share Skrevet November 17, 2007 de er nok ikke montert ennå, de kommer til våren det er så mye dritt på veien at jeg ikke gidder, og snart kommer vel snøen også, brøyter nok som det er.... hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 17, 2007 Forfatter Share Skrevet November 17, 2007 m3 listene ja, hmmm... var litt skeptisk selv, men fant ikke de med KUN ///m på, de clubsport greiene likte jeg ikke... vet, er ikke så veldig fan av å "reklamere" for noe den ikke er, men kan jo bare ta på en svart teip men noe m på bak lokke skal jeg aldri ha hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 Har du sett på Koed? Tror de skal ha. Schmiedmann har, men i carbon. Selv hadde jeg motsatt problem. Fant ingen med M3 på. Eneste jeg vet om er Koed, så blir vel til det. Billig er de uansett ikke. 1500 kr for to plastlister er helt borti natta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 17, 2007 Forfatter Share Skrevet November 17, 2007 har alltid problemer med å komme inn på koed jeg, men nå har jeg jo seff klart det, men men.... det får bare være litt klistertrim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 18, 2007 Forfatter Share Skrevet November 18, 2007 da har jeg fått hentelapp midtarmlenet er kommet henter det i morgen og legger ut noen bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 19, 2007 Forfatter Share Skrevet November 19, 2007 sånn ser det ut skal montere på torsdag... det blir nok greit takk til adios for forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 19, 2007 Share Skrevet November 19, 2007 Null problem Forresten pedaler i boksen som ligger bak der med fiskestangen? Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 19, 2007 Forfatter Share Skrevet November 19, 2007 jepp hehe... voldsomt opptatt du var av fiskestanga kan sikkert sende deg et bilde av den haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 19, 2007 Forfatter Share Skrevet November 19, 2007 og så ringte posten med det nyeste leketøyet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 19, 2007 Share Skrevet November 19, 2007 Når får du smelt på denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 19, 2007 Forfatter Share Skrevet November 19, 2007 hmmm.... har liten tid til det før jul, evt etter 18 hehe... blir digg... men den skal nok på i løpet av vinteren ja :-):-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet November 19, 2007 Share Skrevet November 19, 2007 pen bil du har har lyst på 320 selv snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå